ماجرای خروج ۱۳۰۰ میلیارد ملک از تأمین اجتماعی

ماجرای خروج ۱۳۰۰ میلیارد ملک از تأمین اجتماعیوزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وقتی هنوز وزیر نشده و به وزارتخانه نیامده بودم، ۱۳۰۰ میلیارد تومان ملک در حال خروج از تأمین اجتماعی بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی ربیعی بعد از ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری شهرستان گچساران با بیان اینکه همه امروز باید به یکدیگر اعتماد داشته باشیم، اظهار کرد: امروزه و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید حرکت عقلایی در کشور آغاز شده است.


وی تصریح کرد: دقت در کارها ایجاد شده است، به طوری که وقتی هنوز وزیر نشده و به وزارتخانه نیامده بودم ۱۳۰۰ میلیارد تومان ملک در حال خروج از تأمین اجتماعی بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به هیچ وجه به دنبال سیاه‌نمایی نبوده و نمی‌خواهم که بی‌اعتمادی ایجاد شود، اضافه کرد: این املاک به چه قیمت آنچنانی در حال خروج از تأمین اجتماعی بود.

ربیعی تبیین کرد: باید در کنار هم سعی کنیم که تأمین اجتماعی هر روز بهتر از دیروز در خدمت جامعه کارگری باشد و امروز هم برای تأمین اشتغال به دنبال سرمایه‌گذاری هستیم و دریچه‌های سرمایه‌گذاری نیز در حال باز شدن است.

وی یادآور شد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که کارگران انتخاب کنند کجا کار کنند، بنابراین سیاست‌های رفاهی خود را به جد پیگیری می‌کنیم، بنابراین امروز دولت، رفاه را به عنوان طبقه قابل قبول نمی‌داند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی تعداد ۱۰ میلیون ایرانی را به بیمه‌شدگان افزود و طرح بیمه سلامت را به جلو برد که بیشتر آن‌ها کارگران حاشیه‌نشین شهری و بیش از ۹۰ درصد آن‌ها کارگران غیر رسمی بودند.

این مسئول در پایان تشریح کرد: در تأمین اجتماعی نیز ابتدا بازنشستگان و سپس کارگران را در اولویت قرار می‌دهیم و در صدور کارت اعتباری ترتیبی اتخاذ می‌کنیم که ابتدا از مستمری‌بگیران شروع و سپس کارگران را شامل این کارت‌ها خواهیم کرد.

منبع: افکار خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا