بررسی مشکلات محور دماوند-ایوانکی در سفر دولت به سمنان

خبرگزاری فارس: طرح مشکلات محورهای سمنان ـ فیروزکوه و ایوانکی ـ دماوند در سفر دولتاستاندار سمنان از طرح مشکلات محورهای سمنان ـ فیروزکوه و ایوانکی ـ دماوند در سفر دولت به استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد وکیلی پروژه‌های قابل بررسی در سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان را تحت سه محور عنوان کرد و اظهار داشت: طرح‌های ما در قالب ملی – استانی، استانی، ملی – استانی – شهرستانی برنامه‌ریزی شده است.

وکیلی در توضیح بیشتر در خصوص این سه محور گفت: طرح‌هایی نظیر کریدور شمال به جنوب یک پروژه ملی و طرح تأمین آب به استان یک پروژه استانی و طرح‌هایی مانند راه‌آهن گرگان به شاهرود – ملی – استانی – شهرستانی بوده که قرار است در این سفر بررسی شود.

وی در ادامه افزود: در طرح آزادراه حرم تا حرم خواست ما این است که در این سفر بعد از قم – گرمسار، اتصال این آزادراه از گرمسار به سمنان مطرح شود.

استاندار سمنان ادامه داد: همچنین در بحث راه‌ها قصد داریم راه دامغان به گلوگاه، سمنان به فیروزکوه و ایوانکی به دماوند را بررسی کنیم.

وکیلی در خصوص طرح‌های مربوط به بخش صنعت در این سفر گفت: تلاش داریم با اختصاص تسهیلات بانک‌ها به بخش خصوصی به رفع تعطیلی واحدهای صنعتی کمک و با راه‌اندازی واحدهایی صنعتی نظیر آریا ترانسفو و سیمان شاهرود، بیارجمند، تویه دروار و سنگسر برای توسعه اقتصاد و اشتغال اقدام کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 547/ 547/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا