تخریب 3 دهنه پل غیرمجاز در حریم رودخانه جمع آبرود وادان

imageرئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند گفت: سه دهنه پل غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه جمع آبرود روستای وادان تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمید رضا حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: در چند روز اخیر  سه دهنه پل بتنی شخصی غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه جمع‌آبرود در روستای وادان با دریافت حکم از مقامات قضایی و با همکاری نیروی انتظامی و شورای اسلامی روستا تخریب گردید.

وی افزود: همچنین یکی از این پل‌ها با مصالح آهن و میلگرد و آجر با دو پایه بتنی به طول حدود پنج متر و عرض دو متر در بستر رودخانه احداث شده بود؛ پل دوم با نصب دو تیرآهن و پوشاندن آن با همین ابعاد و به فاصله کمی از پل اول احداث شده بود؛ پل سوم به صورت نصب سه لوله قطور و پوشاندن آن‌ها با خاک در بستر رودخانه احداث شده بود که لوله‌ها به طور کامل از رودخانه خارج و خاکبرداری و لایروبی انجام گرفت.

رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند ادامه داد: این سه پل در بازه‌ای از رودخانه به طول حدود 60 متر و به صورت شخصی و برای دسترسی به ملک شخصی ایجاد شده بود که با پیگیری گروه گشت و بازرسی امور منابع آب دماوند و بر اساس گزارش کارشناسان امور، پرونده‌های مربوطه جهت تخریب تکمیل و برای عملیات تخریب آماده شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در این راستا حدود 50 متر مکعب تخریب بتن، میلگرد و تیرآهن و همچنین برداشت خاک و پاکسازی رودخانه صورت گرفته و بیش از 50 مترمربع از بستر رودخانه از تصرف خارج گردید.

وی در پایان تأکید کرد: امور منابع آب دماوند به عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران و متولی آب در حوزه عملکرد خود با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی با جدیت برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 340/ 986/ م40

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا