قوه قضائیه باید اموال مسئولان را رسیدگی کند/ با این درامدها کسی ماشین و خانه انچنانی نمی تواند داشته باشد

قوه قضائیه باید اموال مسئولان را رسیدگی کند/ با این درامدها کسی ماشین و خانه انچنانی نمی تواند داشته باشدعضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دستگاه عالی قضایی باید اموال مسئولان را بداند و به ان رسیدگی کند. دستگاه قضایی باید با متخلافان و کسانی که در مسئولیت خود سوء استفاده مالی کردند برخورد کرده و آنها را مواخذه کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با افکارخبر در پاسخ به سوالی در مورد تصویب طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان و محرمانه دانستن آن اظهار داشت: دستگاه قضایی باید بداند که مسئولان چه دارند .

وی افزود: دستگاه قضایی بعد از اینکه مسئولان به مسئولیت رسیدند باید اموال و دارایی آنها را مورد بررسی قرار دهد تا سوء استفاده ای رخ نداده باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: بلاخره مشخص است که هر مسئولی در قبل از مسئولیت اش چه اموالی دارد مثلا ۲ آپارتمان دارد و بعد مشخص شود که تعداد آپارتمان هایش بیشتر شده باید قوه قضائیه از او بپرسد انها را از کجا اورده است.

وی در ادامه بیان داشت: با این درآمد ها نمی شود کسی خانه و ماشین و عروسی آنچنانی بگیرد و اینکه ادم های امین باید باشد و پارتی بازی نشود این بهترین کار است.

شجونی تصریح کرد: دستگاه عالی قضایی باید اموال مسئولان را بداند و به ان رسیدگی کند. دستگاه قضایی باید با متخلافان و کسانی که در مسئولیت خود سوء استفاده مالی کردند برخورد کرده و آنها را مواخذه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا