جلال محمدی مسئول جدید حراست شهرداری آبعلی شد

در حکمی از سوی مدیر کل حراست استانداری تهران جلال محمدی به عنوان مسئول جدید حراست شهرداری شهر آبعلی از توابع شهرستان دماوند منصوب شد.

efba1c59-c97b-43fc-9413-55028317af59_20151007_074500

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در نشستی با حضور مبتکر سرابی مشاور محترم استاندار و مدیرکل حراست استانداری تهران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبعلی، جلال محمدی به عنوان مسئول جدید حراست شهرداری آبعلی تودیع و سعید محمد باقری مسئول سابق حراست در محل سالن اجتماعات شهرداری معارفه گردید.

مشاور محترم استاندار و مدیرکل حراست استانداری تهران در این نشست ضمن عرض تسلیت جان‌باختن هموطنانمان در فاجعه غم‌بار و دردناک منا اظهار کرد: وجود اتحاد، انسجام و همدلی در یک  جامعه و سازمان باعث موفقیت و سربلندی می‌شود.

مبتکر سرابی  افزود: جامعه و سازمانی پا برجا و موفق خواهد بود که  بین جامعه و مسئولان اتحاد و انسجام وجود داشته باشد و با یکدیگر تعامل، همفکری و تبادل عقاید نمایند.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های فروان سعید محمد باقری مسئول سابق حراست شهرداری شهر آبعلی تقدیر و تشکر کرد و تلاش و علاقه به محیط کار در این شهر  را از جلال محمدی مسئول جدید حراست شهرداری خواستار شد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست  از زحمات  سعید محمد باقری مسئول سابق حراست شهرداری شهر آبعلی از سوی شهردار و شوراری اسلامی شهر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا