ضرورت حضور پررنگ دانشگاه‌ها و دانشجویان در راهپیمایی روز 13 آبان ماه دماوند / مراکز آموزش عالی باید در زمینه مسائل فرهنگی فعال باشند

امام جمعه دماوند با تاکید بر ضرورت حضور پررنگ دانشگاه‌ها و دانشجویان در راهپیمایی روز 13 آبان ماه گفت: مراکز آموزش عالی شهرستان دماوند باید در زمینه مسائل فرهنگی فعال باشند.

4234

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و امام جمعه دماوند در نشستی در خصوص برنامه‌های پیش‌روی دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید تبادل‌نظر کردند.

امام جمعه دماوند در این دیدار، ضمن ابراز امیدواری نسبت به فعالیت و پویایی بیش از پیش دانشگاه پیام نور در دماوند اظهار کرد: مراکز آموزش عالی شهرستان دماوند به خصوص دانشگاه پیام نور باید در زمینه مسائل فرهنگی این شهرستان پیش‌رو و فعال باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی با اشاره به نزدیک بودن روز 13 آبان ماه، بر ضرورت حضور پررنگ دانشگاه و دانشجویان و حماسه‌آفرینی آنها در راهپیمایی این روز بزرگ تأکید کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در ادامه، ضمن تشریح برنامه‌های دانشگاه پیام نور، به راه‌اندازی ‌دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در این مرکز دانشگاهی اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی انتقال تجربیات، تحقیقات و دستاوردهای علمی خود به تمام ارگان‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی را دارد.

مهدی یداللهی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید تکریم و رضایت‌مندی دانشجویان و ارباب‌رجوع، افزایش کیفیت آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور از اولویت‌های کاری به حساب می‌آید که در دستور کار قرار گرفته است.

در این دیدار، توسعه فعالیت‌های فرهنگی، حساسیت بیشتر مسئولان بر بحث حجاب و عفاف به خصوص در قشر دانشجو، نظم و ساماندهی ایاب و ذهاب دانشجویان و توجه به مسائل صنفی دانشجویان، از جمله مواردی بود که رئیس دانشگاه پیام نور و امام جمعه دماوند بر روی آن تأکید داشته و تبادل‌نظر کردند.

لازم به ذکر است دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در سال تحصیلی جدید در بیش از 65 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد ثبت‌نام داشته است.

همچنین در چند روز اخیر، مهدی یداللهی که پیش از این مدیریت امور جاری و معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند را بر عهده داشت، در حکمی از سوی علی جمشیدی، رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند معرفی شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا