هفته ناجا بهترین فرصت برای بازنگری عملکرد نیروی انتظامی است

سرپرست شهرداری آبسرد گفت: هفته ناجا بهترین فرصت برای بازنگری عملکرد نیروی انتظامی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف این دستگاه است.

DSC03811

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مسئولان شهر آبسرد به مناسبت هفته ناجا به پاس قدردانی از زحمات و خدمات دلاورمردان میهن اسلامی با فرمانده کلانتری این شهر دیدار و از وی تجلیل کردند.

سرپرست شهرداری آبسرد در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت این شهر اظهار کرد: در کشور، نیروی انتظامی به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین ارگان برقراری نظم و امنیت اجتماعی شناخته شده است.

جواد خاکساری با بیان اینکه هفته ناجا بهترین فرصت برای بازنگری عملکرد نیروی انتظامی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف و نقایص این دستگاه است، گفت: با توجه به وظیفه خطیر و حساس نیروی انتظامی، برقراری و حفظ امنیت و آرامش شهروندان یکی از دغدغه‌های مهم پلیس به حساب می‌آید.

رئیس کلانتری 13 آبسرد در ادامه این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در این شهر تصریح کرد: شهروندان آبسردی همکاری و تعامل بسیار خوبی با پلیس دارند و آنها به عنوان یکی از نیروهای امنیتی شهر محسوب می‌شوند.

محمدعلی هادی‌پور افزود: از ارکان مهم تأمین امنیت در یک اجتماع، همکاری و مشارکت اجتماعی آحاد مردم با پلیس در پیشگیری از جرم است که این موضوع امنیتی پایدار را به ارمغان می‌آورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا