ایجاد انحراف در توده مردم از راه انتخابات مسیر می شود/ سیاست‌گذاران روابط خارجی کشور، فرهنگ هیبت و صلابت رهبری را دنبال کنند

image426771آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مسؤولین نظام و سیاست‌گذاران کشور و دولت ما در روابط بین‌الملل و روابط خارجی باید بر اساس فرهنگ صلابت رهبری عمل کنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح توس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس با تبریک عید سعید قربان، به رحلت آیت‌الله خزعلی اشاره کرد و گفت: مرحوم آیت‌الله خزعلی یک غدیربان حقیقی بود که بنیاد بین‌المللی غدیر را تأسیس کرد.

وی با اشاره به پیام غدیر و آنچه غدیر برای بشر متذکر شده، ادامه داد: خداوند در این تبلیغ می‌فرماید «ای پیغمبر، خدا تو را از ناس حفظ می‌کند»، این جمله قرآن، اعلام‌خطر خداوند است، خدا اعلام‌خطر می‌کند سوژه خطر برای پیامبر (ص)، توده مردم است.

امام‌جمعه مشهد مقدس بابیان این‌که خداوند، پیامبر را به ترس از توده مردم مطلع می‌کند، خاطرنشان کرد: خدا به پیامبر می‌گوید از یهود، مسیحیت، شرک و بت‌پرستی، نفاق و کفر نترس اما از توده مردم بترس زیرا هر جریانی که از بیرون بخواهد به اسلام هجمه کند، در مقابل اسلام و مسلمین شکست می‌خورد اما اگر توده مردم را منحرف کند، این‌گونه نخواهد بود.

وی با تأکید بر این‌که دشمن در برابر توانمندی متکی به عنایت و رأفت پروردگار، طاقت نمی‌آورد، خاطرنشان کرد: نمونه عینی آن را دو روز پیش در سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع نیروی دریای شاهد بودیم که با یک تهدید نسبت به دشمن جانی مزدور استکبار، آل سعود، تغییر رفتار از خود نشان دادند.

صلابت رهبری باعث تغییر رفتار آل سعود در قبال حجاج ایرانی شد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کلام رهبری که فرمودند «اگر بنا باشد به ما ظلم کنید، برخورد خواهیم کرد و در برخورد با خشونت برخورد می‌کنیم»، اظهار کرد: رییس سازمان حج و زیارت و همچنین معاون وزیر خارجه اعلام کردند به‌مجرداینکه مقام معظم رهبری چنین تهدیدی فرمودند، رفتار آل سعود با ما عوض شد و از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کردند.

وی افزود: تنها صلابت و عظمتی که از رهبری در چشم دشمن خدا وجود دارد قادر به چنین کاری بود، آن صلابت و عظمت رهبری در چشم دشمن باعث شد که با یک جمله ایشان، دشمن تغییر روش داده و رفتارش را عوض کند.

سیاست‌گذاران دولت و کشور، فرهنگ هیبت و صلابت رهبری را دنبال کنند

آیت‌الله علم‌الهدی بابیان این‌که مسؤولین نظام و سیاست‌گذاران کشور و دولت ما در روابط بین‌الملل و روابط خارجی باید بر اساس این فرهنگ رهبری عمل کنند، تصریح کرد: دشمنان ما، دشمنان خدا هستند، دشمن ما نیستند که بخواهیم با آنان مماشات و تعامل کنیم، هرچه بخواهند با آنان دست دهند، تعامل کنند و باروی خوش با آنان رفتار کنند، دشمنی آنان حل نمی‌شود بلکه گستاخ‌تر می‌شوند.

وی، نوع برخورد با دشمن را همان برخورد مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: برخورد باید همان برخورد حکیمانه مقام معظم رهبری باصلابتی که از ولایت در چشم اهل عالم جا گرفته است، باشد، این برخورد، فرهنگ برخورد ما با دشمنان خداست، سیاست‌گذاران ما در روابط بین‌الملل، این فرهنگ را در جریان سیاست‌گذاری ملاک کار خود قرار دهند.

امام‌جمعه مشهد مقدس با تأکید بر این‌که ، با خوش‌وبش نمی‌شود دشمن را سر جایش نشاند، عنوان کرد: دشمن خدا با خضوع و تعظیم عقب‌نشینی نمی‌کند، برخورد باصلابت و پرهیبتی که از سوی مقام ولایت صادر می‌شود، شیوه برخورد با دشمن است؛ عزیزان ما هم به‌عنوان دنباله‌رو مقام ولایت، باید همین فرهنگ را در برخوردهای خود اخذ کنند.

دشمن از راه عملیات روانی، توده مردم را منحرف می‌کند

وی با یادآوری هشدار خداوند به پیغمبر از خطر انحراف توده مردم، خاطرنشان کرد: یک جریان می‌آید و با عملیات روانی و یک شعار، توده مردم را در موضعی قرار می‌دهد که در برابر خطرناک‌ترین و وحشتناک‌ترین حرکت‌ها، بی‌تفاوت باشند.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: تذکر خداوند به پیامبر، اعلام‌خطر به ما نیز هست، باوجوداینکه مردم ما 37 سال، پایمردی خود در پای ستون خیمه نظام و ولایت نشان دادند اما اگر مراقبت نکردید و شما مردم هشیار بیدار انقلابی از توده مردم غافل شدید، همان به سر ما می‌آید که 120 هزار نفر یک‌طرف می‌ایستند و پشت سر امام حسین (ع)، 72 نفر بیشتر نیستد.

ایجاد انحراف در توده مردم از راه انتخابات مسیر می‌شود

وی یادآور شد: خطر انحراف توده کشور ما در جریان انتخابات وجود دارد، انتخابات دروازه مردم‌سالاری کشور است که این خطر وجود دارد تا از این موقعیت، مردم را جابجا کنند و آنان را در مقابل خدا، قرآن، پیغمبر و در مقابل ولایت قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ورود عناصر زاویه‌دار با ولایت به جریان انتخابات و انتخاب آنان را خطری بزرگ دانست و عنوان کرد: اگر بنا شد عنصری وارد عرصه شد که با ولایت و رهبری زاویه داشت و این عنصر توانست توده مردم جابجا کند، خطر تکرار سقیفه بنی ساعده برای ما نیز پیش می‌آید؛ این هشدار قرآنی وجود دارد که « ولله یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاسِ».

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا