رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران:

3000 روحانی باید برنامه‌هایی با محوریت خانواده را در مساجد اجرا کنند

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران گفت: 3000 روحانی باید برنامه‌هایی با محوریت خانواده را در مساجد اجرایی کنند.

به گزرش پایگاه خبری تارود دماوند،  حجت الاسلام ولمسلمین جمال هادیان در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی و خانواده شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری دماوند با حضور مسئولان اظهار کرد: سه هزار روحانی باید برنامه‌هایی را با محوریت خانواده در مساجد اجرا کنند، برنامه آموزش خانواده برای تمامی ائمه جماعت در نظر گرفته شده که باید انجام شود.

وی افزود: همچنین جلسه‌ای برای خانواده‌های دانش آموزان را تدارک دیده‌ایم که در مسجد حضرت ولیعصر با حضور یک سخنران مجرب برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران در ادامه این نشست  یک شورای ناحیه داریم که هر 45 روز تشکیل شده و پنج امام جمعه در آن حضور دارند، موضوع جدید درباره خانواده است که پنج شنبه برگزار می‌شود.

هادیان ادامه داد: این شورا 15 نفر عضو دارد که پنج نفر امام جمعه، دو نفر مدیر و معاون ناحیه و هشت نفر رابط بین محلات هستند،‌ دماوند، فیروزکوه، آبسرد و… هر کدام یک رابط دارند و حدود 6 تا 15 مسجد تحت نظر آنهاست.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران بیان کرد: بعد از اینکه در شورای ناحیه در مورد خانواده بحث شد این رابطان باید با تعداد ائمه جماعت تحت پوششان در مورد خانواده بحث کنند می‌طلبد درباره هر کدام از آسیب‌ها یک جلسه تشکیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا