۵۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور به داوطلبان تهرانی مشاوره می‌دهند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از فعالیت ۵۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور ۹۶ تا پایان مهلت قانونی فرایند انتخاب رشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عبدالرسول کریمی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور آموزش و پرورش همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری سال 96 و آغاز فرایند انتخاب رشته فعال شدند.

وی افزود: حدود 50 پایگاه در شهر تهران داریم و 100 نفر از مشاوران مجرب در این پایگاه‌ها به داوطلبان خدمات مشاوره در بحث انتخاب رشته ارائه می‌دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این مشاوران افراد توانمندی بوده و دوره‌های مختلفی را طی کرده‌اند و آموزش و پرورش شهر تهران برای ارائه خدمات قابل اطمینان در بحث انتخاب رشته و کاهش دغدغه‌ها و اضطراب‌های داوطلبان با فعال کردن این پایگاه‌ها در این رابطه فعالیت می‌کند.

کریمی ادامه داد: در این پایگاه‌ها مشاوره فردی و گروهی به داوطلبان ارائه می‌شود و به هر فرد بالای 30 دقیقه خدمات مشاوره‌ای و اطلاعات لازم در رابطه با رشته‌های دانشگاهی ارائه خواهد شد.

وی در خصوص هزینه‌های انتخاب رشته در پایگاه‌های انتخاب رشته شهر تهران، گفت: برای داوطلبان متقاضی به ازای مشاوره تخصصی در مناطق 15 ، 16،17 ، 18 و 19 مبلغ 90 هزار تومان و برای سایر مناطق مبلغ 110 هزار تومان تعیین شده است و فرزندان خانواده‌های شهدا و جانبازان و فرهنگیان از تخفیف 40 درصدی برخوردار هستند.

به گفته کریمی داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش به سایت اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا