در سه ماهه نخست سال جاری؛

۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در شهرستان دماوند کشف شد

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از کشف ۲۰۰ کیلو مواد غذایی فاقد تاریخ مصرف در سه ماهه ابتدایی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی یزدان پرست با اشاره به نظارت واحدهای نظارتی از مراکز عرضه مواد غذایی در سه ماهه ابتدایی سال جاری گفت: طی این بازرسی‌ها و در ۳ ماه ابتدایی سال حدود ۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان دماوند انجام شده است.

وی افزود: در این مدت ۴۵ مورد گشت مشترک توسط واحد بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند صورت گرفته است.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با بیان اینکه در این بازرسی و گشت‌ها حدود ۱۲۰ مورد اخطار پلمب و ۶۵ پرونده تخلفاتی به ثبت رسیده است گفت: حدود ۲۰۰ کیلو مواد غذایی که فاقد تاریخ مصرف بوده در سه ماه ابتدایی سال جاری در شهرستان دماوند کشف شده است.

یزدان پرست در پایان در خصوص کشفیات به ثبت رسیده در این بازرسی‌ها اظهار داشت: در این زمینه نیز ۱۰۰ مورد نوشیدنی غیرمجاز همچون نوشابه‌های خارجی که اصالت کالا نداشتند و یک هزار و ۵۰ نخ سیگار، ۲۷۰ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی بهداشتی کشف و ضبط شد.

وی در پایان از همشهریان محترم خواست در زمان خرید به تاریخ انقضای محصولات توجه نموده و از مراکز معتبر خرید نمایند ودر صورت مشاهده موارد مشکوک مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، فاسد و غیر قابل مصرف مراتب را سریعاً به اطلاع بازرسین این اداره برسانند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا