یادواره 26 لاله سرخ رودهن برگزار شد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یادواره 26 شهید شهر رودهن با حضور مسئولان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردمی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

dsc09464
به گزارش تارود، در این مراسم حجت الاسلام و المسلیمن مدیح امام جمعه رودهن ضمن تبریک دهه مبارک فجر یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب وبخش رودهن را گرامی داشت.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعادت مشاور ارشد سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ادامه داشت و با نقالی میرزاعلی رئیس خانه نقالان ایران در محوریت شهدا و تناسب دوران دفاع مقدس با قیام عاشورا و معرفی شهدای ایران به عنوان دانش آموختگان مکتب اهل بیت (ع) به پایان رسید .

بخشدار و رئیس ستاد یادواره شهدای بخش رودهن نیز درحاشیه این مراسم در مورد جایگاه شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: امروز یاد و خاطره شهدای رودهن با حضور مشاور سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس با شکوهتر از هر سال برگزار شد و خدا را شاکریم که توفیق خدمت به شهدا و خانواده شهدا را نصیب ما نموده است.

dsc09481

رضا طاهرخانی در ادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند “زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست “، تصریح کرد : وظیفه مسئولان برگزاری یادواره های شهدا و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت از درون دفاع مقدس به نسل های جدید است تا با رشادت ها و دلاوری های نسل اول انقلاب آشنا شوند .

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا همانطور که از اسمش بر می آید زنده کردن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و ما باید امروز برای شهدا کار کنیم همانطوری که آنها یک روز برای ما کار کردند و ثمره اش یک عمر باقی ماند.

بخشدار و رئیس ستاد یادواره شهدای بخش رودهن با بیان اینکه یاد و خاطره آن عزیزان و فرهنگ شهادت همیشه باید زنده بماند گفت: ما باید راه آنان را ادامه دهیم و هدفمان زنده نگه داشتن این راه باشد و لازمه تحقق چنین مسئله ای انجام فعالیت های عمیق دینی و فرهنگی و همچنین جهادی پیش رفتن، برای شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین سعادت مشاور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در مراسم یادواره 26 شهید شهر رودهن،کریتون و سادات محله با تاکید بر اینکه شهدای ایران در مسیر عاشورا جرعه ارزشی شهادت را نوشیدند، گفت: رابطه ملت ایران با ولایت فقیه تشکیلاتی و سازمانی نیست بلکه روحی و قلبی است.

attach_54d38a54b9e9f

مشاور فرمانده سپاه قدس خانواده های شهدا را به تعبیر امام راحل چشم و چراغ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: خانواده شهدا تربیت یافته مکتب رسول الله و ائمه اطهار(ع) می باشن .

حجت الاسلام والمسلمین سعادت در ادامه این مطلب افزود: شهدا در دوران شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران دفاع مقدس با عشق به ولایت فقیه در برابر دشمنان و معاویه های زمان زیر بیرق ولایت فقیه ایستادند .

مشاور فرمانده سپاه قدس راز ماندگاری شیعه و نظام جمهوری اسلامی ایران را ارتباط عمیق با اهل بیت پیامبر گرامی اسلام دانست.

dsc09474

حجت الاسلام والمسلمین سعادت، شهدای تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه رودهن را رهروان راه سرخ عاشورا معرفی نمود و اظهار داشت: شهدای ایران به دنبال امامان زمان خود و حمایت از امام راحل و ولایت فقیه بودند و کلام آخر آنها و محتوای اصلی و مشترک در وصیت نامه شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا