گلایه یک شهروند کیلانی نسبت به قطعی مکرر آب شرب/ مسئولان شهر کیلان به فکر رفع مشکل قطعی آب شرب باشند تا تأمین آب کشاورزی رایگان

587466یک شهروند کیلانی نسبت به قطعی مکرر آب شرب و بی‌توجهی مسئولان نسبت به این موضوع گلایه کرد و گفت: مسئولان شهر کیلان به فکر رفع مشکل قطعی آب شرب و ارائه خدمات مناسب شهری باشند تا تأمین آب کشاورزی رایگان.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این شهروند در پیام گلایه خود نسبت به بی توجهی مسئولان در خصوص مشکلات موجود در شهر کیلان به اینگونه آورده است: بنده از اهالی کیلان هستم؛ در سه الی چهار سال اخیر از اواخر بهار تا اواخر تابستان از ساعت ۱۱ شب الی ۶ صبح شهر کیلان و محله‌های کوهان تا انتهای ساران؛ یعنی از ابتدا تا انتهای کیلان آب به‌طور کامل قطع و مردم بیشتر شب‌ها با مشکل جدی آب شرب مواجه هستند.

آقای چوبداری، شهردار کیلان و اعضا شورای اسلامی این شهر ……[حذف به علت بار حقوقی] به فکر رفع مشکل قطعی آب شرب شهری و ارائه خدمات مناسب شهری باشند تا تأمین آب کشاورزی رایگان.

امیدوارم با گلایه اینجانب، مسئولان شهر کیلان برای رفع مشکلات موجود اقدام کنند و بی‌توجه نباشند.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. با سلام و با تشکر از درج مطالب قبلی
    و اما می خواستم مطالبی چند در خصوص مشکلات ساختاری کیلان به اطلاع برسانم
    1- اول مطلب را احاله میدهم به مطلبی تحت عنوان ( کيلان دماوند، شهري با امکانات کمتر از يک روستا ) که در سال 1390 به نقل خبرگزاری مهر می باشد که عنوان موضوع گویاترین وضعیت فعلی کیلان است .
    2- بر اساس سند طرح تفصیلی که در سال 1384 از سوی وزارت مسکلن و شهرسازی ارائه گردیده است محدوده شهری کیلان خیلی محدودتر از وضع فعلی وده و متاسفانه تنها مجری امور کیلان که شورا و شهرداری می باشد محدوده خدمات شهری را با محدوده جغرافیایی منطقه کیلان اشتباه کرفته اند و لذا در طرح تفصیلی کیلان هیچگاه منطقه برنهشت که به آن آبرسانی شده و یا منطقه دره علی و یا ساخت و سازهای مشرف بر تپها های غربی و شمالی کیلان در محدوده بافت شهری درج نشده اند 3- همچنین در طرح مذکوره آمده است حجم آب دهی چاههای آب شرب کیلان برای جمعیت بالای 4000 نفر به راحتی پاسگو می باشد و نیز ساخت و ساز در ارتفاعات کوهستانی را به علت ریز و جایجایی نوع خاک مجاز ندانسته است .
    4- مع الوصف در حال حاضر مردم کیلان با کمبود آب شرب و خدمات شهری حتی از قبیل عابر بان مواجه هستند .
    5- پیشنهاد می گردد آب چاههایی که صرف آب کشاورزی می گردد طی شبهای تابستان به سیستم آب شهری تزریق تا مشکلات بی آبی مردم حل و بعدا یک فکری برای آب کشاروزی کنند که البته بیشتر آب کشاورزی هم صرف زمینهای بایر و بی رونق می باشد تا به معنی واقعی کشاورزی .
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا