گرایش دولت روحانی به سمت واردات است/ کالایی که مشابه داخلی داشته باشد نباید وارد شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی، دولت واردات بوده است، گفت: براساس قانون هر کالایی که مشابه داخلی داشته باشد نباید وارد شود.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نادر قاضی‌پور با اشاره به کشف اخیر بیش از 100 کانتینر کولر گازی قاچاق، اظهار داشت: این کالاهای قاچاق در کرج و تهران دپو شده و فاقد کد رهگیری بودند تا با دادن مالیات و عوارض گمرکی ترخیص شوند.

وی با بیان اینکه این کولرهای گازی به انبارهای غیرمجاز برده شده بود که خلاف قانون است و باید در انبارهای مورد تایید گمرک ثبت می‌شد، تصریح کرد: ستاد قاچاق باید با افراد خاطی برخورد کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: براساس قانون، هر کالایی که مشابه داخلی داشته باشد نباید وارد شود در حالی که دولت روحانی، دولت واردات بوده و با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که کالای قاچاق باید آتش زده شود اما دولت آن را آتش نزده است.

قاضی‌پور در پایان افزود: از سوی دیگر تاکنون متاسفانه دیده نشده که ستاد قاچاق حکم حکومتی را اجرا و کالایی را آتش بزند، در حالی که این کولرها و کالاهای قاچاق باید در حمایت از تولیدات داخلی به آتش کشیده شده و نابود شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا