فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن خبر داد؛

کوتاهی شهرداری و شورای شهر رودهن در آماده‌سازی مقبره شهدای گمنام/ آیین سالگرد شهدای گمنام رودهن به تعویق افتاد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن با اشاره به کوتاهی شهرداری و شورای اسلامی شهر در آماده‌سازی مقبره شهدای گمنام خبر داد و گفت: آیین سالگرد شهدای گمنام رودهن به همین خاطر به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن مرشدی در گفتگویی اظهار داشت: یک سال از ۱۲ مرداد ۹۵ و روز تدفین پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر رودهن می‌گذرد؛ ولی متأسفانه کوتاهی در امر آماده‌سازی مقبره شهدا از سوی متولیان امر موجب شد تا مراسم سالگرد این لاله‌های پرپر به تعویق بیفتد.

وی گفت: بعد از تدفین این دو شهید گران‌قدر در تپه نورالشهدا واقع در بلوار آیت‌الله مطهری شهر رودهن، مقرر شد تا شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن هر چه سریع‌تر نسبت به احداث مقبره، فضاسازی و تکمیل آن اقدام کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن افزود: متأسفانه تا چندین ماه بعد از تدفین عملاً هیچ‌گونه ساخت‌وسازی در تپه نورالشهدا صورت نگرفت و مزار شهدا به حال خود رها شد.

مرشدی اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، با تشکیل هیئت امنای مزار شهدا به ریاست شهردار رودهن قرار شد تا نسبت به آماده‌سازی محل در اسرع وقت اقدام شود؛ ولی ظاهراً به جهت انتخابات و فعالیت‌های سیاسی، فعالیت‌ها تعطیل و به فراموشی سپرده شد.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر، عملیات احداث مقبره و محوطه‌سازی آغاز شد؛ ولی متأسفانه روند کار به شکلی بود که تپه نورالشهدا در سالگرد این دو شهید گران‌قدر آماده نشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن ادامه داد: مسئولانی که به برکت خون پاک و مطهر شهدای عزیز بر مسند ریاست نشسته‌اند، فراموش نکنند که مسؤولیت‌ها ماندنی نیست و اگر شهدای گران‌قدر نبودند، مسئول و مسؤولیتی هم باقی نمی‌ماند.

مرشدی با بیان اینکه کوتاهی شهرداری و شورای شهر رودهن موجب به تعویق افتادن برگزاری آیین سالگرد دو شهید گمنام شهر رودهن شد، تصریح کرد: همه باید در قبال شهدا و خانواده‌های آنها به‌خصوص خانواده شهدای گمنام پاسخگو باشیم.

وی گفت: پیش از تدفین دو شهید گمنام در تپه نورالشهدا، شهرداری رودهن به احداث بزرگ‌ترین آبشار مصنوعی شرق استان تهران در آن محل اقدام کرده بود که این عملیات عمرانی هم با تدفین این دو شهید گمنام تعطیل شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن گفت: با همفکری و جمع‌بندی نظرات و بر اساس طرح‌های اجرایی مقرر شد تا در محل مزار این دو شهید گران‌قدر آبشار مصنوعی، مسجد، حسینیه پایگاه بسیج و امکانات رفاهی ایجاد شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا