کمبود اعتبار عامل توقف پروژه نیمه تمام بیمارستان در رودهن

alireza hosein sharghiعضو شورای اسلامی شهر رودهن گفت : پروژه نیمه کاره احداث بیمارستان در شهر رودهن در ایستگاه کمبود  بودجه متوقف شده است و منتظر اعلام خیرین برای رساندن این پروژه به مرز بهره برداری می باشیم .

به گزارش تارود، علیرضا حسین شرقی در مورد ساختار زیرساخت های بهداشت و درمان رودهن گفت :طی بازدید های انجام شده از قالب زیر ساخت های درمانی و بهداشتی در منطقه ، باید بر خلاف گذشته شاهد تغییر و تحولاتی در شبکه بهداشت و درمان رودهن باشیم .

عضو شورای اسلامی شهر رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : خدمات رسانی ها در حوزه بهداشت و درمان رودهن با رفع خلاء ها بهتر شده و از افزایش بار کیفی خدمات برخوردار می باشد .

حسین شرقی در پاسخ به سئوالی پیرامون نبود بیمارستان در شهر رودهن و ضعف های زیر بنایی حوزه بهداشت و درمان منطقه ، اضافه کرد : نبود بیمارستان در شهر رودهن در بخش بهداشت و درمان مشکلات زیادی را برای ساکنین این منطقه ایجاد کرده است .

عضو شورای اسلامی شهر رودهن با تاکید بر اینکه درمانگاه های تخصصی رودهن تا حدودی نیاز مردم این منطقه را تامین می کند ، ابراز داشت : رودهن با توجه به اینکه در ابتدای دوجاده ترانزیتی فیروزکوه و بین المللی هراز قرار گرفته و همچنین وجود 30 هزار دانشجو نیازمند زیر ساخت های قوی در حوزه بهداشت و درمان می باشد .

حسین شرقی در مورد وضعیت مترو در شهر رودهن اظهار داشت : طی جلساتی با مهندس کریمی معاون عمرانی استلنداری تهران و بررسی های لازم بروی طرح متروی ریلی مشابه متروی کرج فاز اول این طرح در شهر پردیس در حال اجرا است و فاز دوم این طرح تا رودهن واحتمالا تا دماوند احداث می شود.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن در پایان خاطر نشان کرد :این اقدام مهم پیام آور اتفاقات خوبی در سیستم حمل و نقل خواهد بود و در بحث حمل و نقل داخلی برای حل مشکل ترافیک راههای موازی ایجاد خواهیم کرد .

شایان ذکر است در حال حاضر دو بیمارستان یکصد تختخوابه حضرت ابوالفضل عباس(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و بیمارستان حوادث جاده ایی(تروما) در شهر رودهن درحال ساخت است که متاسفانه با کمبود اعتبار و دیگر مشکلات روبرو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا