افتتاح مدرسه خیرساز “شاه محمدیان” در گلاهک رودهن

مدرسه تازه تاسیس گلاهک در زمینی به مساحت 230 متر و با هزینه ایی معادل 250 میلیون تومان و با بهترین مصالح و امکانات احداث شده است. همچنین کلنگ احداث مدرسه خیر ساز هموطن دو در زمینی به مساحت 1500 متر که از سوی خیر محترم جناب آقای “علی رضا رضا هاشمی” از اهالی این روستا به آموزش و پرورش اهدا شده است به زمین زده شد.

dsc00046

به گزارش تارود،  ناصر محمودی فرد، فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم گفت: خیرین منطقه به خوبی نشان دادند که هیچ تعلق خاطری به مال دنیا ندارند و با این کار با ارزش، دنیا و آخرت خود را تضمین نمودند .

وی افزود:استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه های مختلف موجب توسعه و پیشرفت فعالیت های آموزشی در سطح كشور می شود.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار كرد: كار خيرين بسيار ارزشمند است و مجاهدان با اموال، طالبان علم و دانش و مصلحان در زمره والاترين بندگان خداوند متعال قرار دارند.

رضا طاهر خانی بخشدار رودهن در حاشیه این مراسم ضمن سپاسگزاری از خیرین مدرسه ساز بخش رودهن گفت: به برکت نظام اسلامي، همه جاي کشور در حال عمران و آباداني است و حرکت خيرين مدرسه ساز موجب ترغيب ديگران براي توسعه فضاهای آموزشي مي شود.

وی تصریح کرد: در امر بازسازی مدارس حتی کمک‌های کوچک نیز کارساز هستند و می‌توانند مشکلاتی را بر طرف کنند.

طاهر خانی اظهار داشت: استفاده از خیرین علاوه بر تسریع در ساخت و اتمام مدارس باعث ترغیب خیرین دیگر شده و دغدغه و مشکل موجود در این زمینه از بین خواهد رفت .

وی گفت: در جهت حمایت از خیرین مدرسه ساز بوروکراسی اداری در مورد این خیرین در حد چشمگیری کاسته شده و این منطقه آمادگی خود را جهت جذب بیشتر خیرین به این اقدام خدا پسندانه اعلام می دارد .

مریم رحمانی رئیس اداره آموزش و پرورش رودهن ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خیرین محترم مدرسه ساز گفت: مدرسه تازه تاسیس گلاهک در زمینی به مساحت 230 متر و با هزینه ایی معادل 250 میلیون تومان و با بهترین مصالح و امکانات احداث شده است.

وی همچنین به کمبود مدارس و فضا های آموزشی در رودهن اشاره کرد و افزود: با توجه به اتمام مسکن مهر، جمعیت دانش آموزی در این شهر روز به روز در حال افزایش است و این میزان جمعیت دانش آموزی، نیاز به فضاهای آموزشی دارد.

به گزارش تارود، در این مراسم، مدرسه خیر ساز روستای گلاهک به نام زنده یاد “بهزاد شاه محمدیان” افتتاح شد. این مدرسه سه کلاسه توسط خیر محترم “رضا شاه محمدیان” پدر زنده یاد” بهزاد شاه محمدیان” احداث و در اختیار دانش آموزان روستا قرار گرفته است.

همچنین کلنگ احداث مدرسه خیر ساز هموطن دو در زمینی به مساحت 1500 متر که از سوی خیر محترم جناب آقای “علی رضا رضا هاشمی” از اهالی این روستا به آموزش و پرورش اهدا شده است به زمین زده شد که ساخت این مدرسه شش کلاسه توسط خیرین محترم برادران حنیفی (مالکین شرکت لبنیات پاستوریزه هموطن) انجام می پذیرد. این دومین مدرسه ای است که به نام هموطن توسط برادران حنیفی در رودهن احداث می شود.

انتهای پیام/ت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا