فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

کشف یک جسد سوخته در روستای سربندان دماوند/ دستگیری سه تبعه افغان متهم به قتل توسط مأموران شهرستان دماوند

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف یک جسد سوخته در روستای سربندان دماوند خبر داد و گفت: در پی وقوع این حادثه، سه قاتل فراری تبعه افغان توسط مأموران شهرستان دماوند نیز دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف یک جسد سوخته در روستای سربندان دماوند بلافاصله اکیپی از مأموران تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و پس از بررسی صحنه و تحقیقات مشخص گردید قاتل یا قاتلان پس از مجروح نمودن مقتول با ضربات چاقو اقدام به سوزاندن جسد وی نموده و خودروی مقتول دماوندی را در محل جنایت رها کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه بیان کرد: مأموران پس از جمع‌آوری اطلاعات جامع متهمان را شناسایی و محل اختفاء آنها را کشف که پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.

ناظری خاطرنشان کرد: در این رابطه مأموران موفق شدند سه نفر از متهمان که قصد فرار به سمت مرزهای شرقی کشور را داشتند دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.

وی ادامه داد: متهمان که از اتباع کشور افغانستان بودند در مواجهه با ادله و مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود از قتل، را سرقت وجوه مقتول که در مجموع ۶۰۰ هزار ریال بود عنوان کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خاتمه با اشاره به انگیزه متهمان در سوزاندن مقتول جهت ناشناس ماندن و گمراه نمودن مأموران عنوان کردند و افزود: متهمان با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس دادسرای عمومی دماوند روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا