کسب 7 مدال رنگین توسط ژیمناستیکاران شهرستان دماوند در مسابقات آینده‌سازان استان تهران

ژیمناستیکاران شهرستان دماوند با کسب  چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز در مسابقات آینده‌سازان استان تهران منطقه 2 موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

احمد یزدانی رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آینده‌سازان استان تهران منطقه 2 در رده سنی نونهالان و نوجوانان در دو حرکت ورزشی زمینی و پرش خرک با شرکت تیم‌های منتخب ژیمناستیک شهرستان‌های فیروزکوه، رودهن، دماوند و پردیس به میزبانی شهرستان دماوند در سالن شهید مدنی برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب نفرات برتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی استان تهران و کشوری می‌باشد تا به منظور تکمیل و آماده‌سازی تیم ملی در مسابقات جهانی حضور یابند.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان دماوند در ادامه به اسامی نفرات برتر نتایج مسابقات ژیمناستیک آینده‌سازان استان تهران منطقه 2 اشاره کرد و گفت: در حرکات زمینی رده سنی نونهالان امیرحسین آزادوار از دماوند امتیاز مقام اول، سعید وزیری از فیروزکوه مقام دوم، علی سلمانی از دماوند مقام سوم و علی سجدی از فیروزکوه مقام سوم مشترک و در حرکات زمینی نوجوانان علیرضا قدیری از دماوند مقام اول، عرفان تیمور زاده از رودهن مقام دوم، امیرحسین فیضی از دماوند مقام سوم، امیر علی معروفی از پردیس مقام سوم مشترک را کسب کردند.

یزدانی ادامه داد: همچنین در حرکات پرش خرک رده سنی نونهالان امیر حسین سلیمانی از دماوند مقام اول، امیر علی مرشدی از دماوند مقام دوم، محمد مهدی صیاد از پردیس مقام سوم، علیرضا سادات منصوری از دماوند مقام سوم مشترک و در حرکات پرش خرک رده سنی نوجوانان امیرحسین فیضی از دماوند مقام اول، علیرضا قدیری از دماوند مقام دوم، مهدی لاسمی از پردیس مقام سوم، ماهان نیازی از رودهن مقام سوم مشترک را به‌دست آوردند.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات، تیم ژیمناستیک شهرستان دماوند با کسب امتیاز 21/6 مقام اول، تیم ژیمناستیک فیروزکوه با امتیاز 19/3 مقام دوم و تیم ژیمناستیک پردیس با امتیاز 17/9 مقام سوم را اذعان خود کردند.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان دماوند در پایان از در پایان از زحمات مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند رئیس و دبیر محترم هیئت ژیمناستیک استان تهران و همکاری روسای محترم ادارات و هیئت ورزشی شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس، رودهن و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا