در بخش سازه سنگین صورت گرفت؛

کسب مقام نخست مسابقات کشوری سازه ماکارونی از سوی دانشجویان مرکز آموزشی سما واحد دماوند

دانشجویان سما دانشگاه آزاد اسلامی دماوند در دومین دوره مسابقات کشوری سازه ماکارونی به میزبانی دانشگاه کاشان موفق به کسب مقام نخست در بخش سازه سنگین شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمایت از تیم های مختلف دانشجویی در زمینه های علمی،فرهنگی، هنری و ورزشی جزء سیاست های همیشگی هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بوده است.

در همین راستا و در جدیدترین فعالیت تیم های دانشجویی، تیم مالان در ماه جاری در دومین دوره مسابقات سازه ماکارونی دانشگاه کاشان شرکت کرد و در بخش سازه سنگین توانست با تحمل 100/832 کیلوگرم بار، مقام اول مسابقه در سازه سنگین را با اقتدار کامل کسب کند.

حسن اسداللهی معاون پژوهش و فناوری واحد دماوند درباره چگونگی شرکت در مسابقه و مقام کسب شده گفت: «این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و 60 تیم از دانشگاه های مختلف دولتی و آزاد در آن به رقابت پرداختند.»

وی ادامه داد: تیم مالان که متشکل از سه دانشجوی مقطع کاردانی معماری آموزشکده سما واحد دماوند بود، پس از پذیرش در دانشگاه کاشان، راهی مسابقات شد.

علیرضا جعفری دانشجوی رشته معماری و سرپرست این تیم نیز درباره مراحل برگزاری مسابقه توضیح داد و اظهار کرد: «در روز برگزاری مسابقه، توزین سازه ها با ترازوی دیجیتال صورت گرفت و قرعه کشی تیم برای بارگذاری سازه و تحویل کارت و مدارک و در نهایت تحویل برچسب کد ساز انجام شد و سازه واحد دماوند با کد 120 در مسابقه شرکت کرد.

جعفری گفت: تیم مالان در راستای بارگذاری سازه سنگین خود داوطلب شده و پس از وزن نهایی و کسب اجازه داوران توانست با تحمل 100/832 کیلوگرم بار، مقام اول مسابقه در بخش سازه سنگین را کسب و پرچم دانشگاه آزاد دماوند را با اقتدار کامل در شهر و دانشگاه کاشان برافرازد.

علیرضا جعفری سرپرست، سعید سهرابی پور نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، موسی حسینی و محسن حسینی اعضای تیم آموزشکده سما واحد دماوند را تشکیل می دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا