کسب مقام سوم آموزشکده سما دانشگاه آزاد رودهن در مسابقات سازه‌های ماکارونی

آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در دومین دوره از مسابقات سازه‌های ماکارونی که به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار شد مقام سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، همزمان با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر، دومین دوره از مسابقات سازه‌های ماکارونی در دو گرایش راندمانی و سنگین در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار شد و تیم آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مقام سوم در گرایش سنگین را از آن خود کرد و دانشگاه‌های شیراز و قم به ترتیب مقام نخست، دوم را به خود اختصاص دادند.

دانشگاه‌های، فردوسی، منتظری، خاوران مشهد، پاسارگاد و آپادانا شیراز، آزاد اسلامی اسلامشهر، فردوسی لبنان و … از دیگر تیم‌هایی بودند که در این مسابقات بین‌المللی شرکت داشتند.

تعداد 29 تیم از کشورهای افغانستان، عراق، لبنان، تاجیکستان و … به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند و در کنار هم روزهای مفرح و شاد همراه با خاطرات خوبی را رقم زدند.

در پایان مراسم اختتامیه این مسابقات، به رسم یاد بود، جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا شد و از تمام شرکت کنندگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا