کاظم شریف آهی مسئول حراست شهرداری آبسرد شد

shahrdari abesard (3)طی مراسمی با حضور مسئولین استانداری تهران و شهر آبسرد، کاظم شریف آهی به عنوان مسئول جدید حراست شهرداری این شهر معرفی شد و از زحمات مجتبی نمکی مسئول پیشین حراست تقدیر به عمل آمد.

به گزارش تارود، در این مراسم شهردار آبسرد ضمن خوشامد گویی به مسئول جدید حراست، عملکرد مجتبی نمکی را مثبت ارزیابی نمود و گفت: با توجه به اقدامات صورت پذیرفته از طرف واحد حراست طی یکسال گذشته شرایط حال حاضر شهرداری با سالهای گذشته قابل مقایسه نمی باشد.

پرویز قنبری بیان کرد: اگر چه جای کار هنوز هم وجود دارد اما مجموع عملکردی تا به حال رضایت بخش بوده و شرایط حال حاضر را مهون زحمات حراست و بازرسی هستیم.

مدیر کل حراست استانداری با تاکید بر اهمیت کار حراست اظهار داشت: مجتبی نمکی یکی از نیروهای خوب اداره کل حراست استانداری می باشد که تجربه نشان داده است در مدت کوتاه تحولات زیادی را به بار می نشاند.

 اسفندیار مبتکرسرابی کاظم شریف آهی را اتنخاب درستی برای شهرداری آبسرد دانست و گفت: با توجه به اینکه شریف آهی آشنایی کافی با شهر داشته و از نیروهای سابق شهرداری آبسرد نیز می باشد و با توجه به تجربه کاری خوب، یک انتخاب مناسب برای این اداره است.

وی در ادامه به بیان وظایف حراست پرداخت و گفت: یک مسئول حراست در درجه اول باید امین، بیدار و هوشیار در راستای اهداف مسئول دستگاه باشد و از وظایف دیگر آن حفاظت از آبروی دستگاه وهمکاران وی است.

این مقام  مسئول سومین وظیفه یک مدیر حراستی را ایجاد اعتماد بین همکاران دانست و بیان داشت: واحد حراست باید یک مامن برای همکاران و مایه رحمت و اتحاد برای همکاران باشد.

درادامه جلسه معاون حفاظت پرسنلی اداره کل حراست استانداری به شاخصه های حراست پرداخت و گفت: صیانت، درایت و حفاظت از شان و جایگاه و به معنای کلی رعایت و حفاظت از حقوق شهروندی ازوظایف و شاخصه های عملکردی حراست می باشد.
مومنی ایجاد امنیت شغلی و فکری را سیاست کاری همکاران خود در اداره کل حراست دانست و افزود: اصلاح امور و سالم سازی هدف ماست تا بتوانیم قبل از درمان پیشگیری کرده باشیم.
رئیس شورای آبسرد حراست را چشم و گوش سیستم معرفی کرد وبیان کرد: مسئول حراست درهر اداره  ای حکم دست راست مدیر مجموعه را دارد لذا از این رو جایگاه آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بابک همایونفر ضمن تقدیر از زحمات مجتبی نمکی اظهار داشت: کاظم شریف آهی دارای سابقه قبلی در واحد شهرداری می باشد ومسئولیت حراست، گزینه خوبی برای وی می باشد چرا که با نقاط قوت وضعف هر دو جایگاه آشناست و ضمن درک دوطرفه می تواند مدریت خوبی در امورات مربوط به حراست داشته باشد.
در پایان این مراسم نیز با اهدای دو لوح تقدیراز اداره کل حراست استانداری و شهرداری آبسرد از مجتبی نمکی تقدیر شد و حکم رسمی مسئولیت کاظم شریف آهی نیز به وی اهدا گردید.

شایان به ذکر است؛ پرسنل شهرداری آبسرد نیز لوحی به رسم یاد بود به مجتبی نمکی در این اداره تقدیر کردند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا