چوبه های دار و نابودی مهدی هاشمی

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس گفت: دستگاه قضا باید با محکوم کردن دانه درشت ها و آقازاده های پرونده فساد اقتصادی همانند چین موجب پیشرفت اقتصادی کشور شود.

به گزارش تارود؛ حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سرو ابرکوه، نسب به روند رسیدگی قوه قضائیه به پرونده بزرگترین مفسد اقتصادی کشور مهدی هاشمی ابراز رضایت کرد و گفت: روندی که قوه قضائیه در پیش گرفته است بسیار خوب و به جا است، زیرا حق نیز همین است. من امیدوارم که همه مجرمین مخصوصاً دانه درشت ها و آقازاده ها در دادگاه محاکمه شده و اگر حقشان است که مجازات شوند، به اشد مجازات محکوم شوند.

عزیز دردانه بیجا شدن نباید در مملکت اصل شود
زارع زاده افزود: مفسدان بزرگ اقتصادی در ایران، مخل اعتماد مردم به نظام هستند. اینها باعث می شوندکه ویژه خواری در کشور حاکم شود و “عزیز دردانه بیجا شدن” در مملکت به یک اصل شود.
وی بر ادامه روند رسیدگی به پرونده هاشمی تاکید داشت و اعلام کرد: اگر محاکمه چنین افرادی به تعویق بیفتد، توده جوان های این سرزمین که واقعاً نیاز به حمایت شدید دارند و همه ارزش نظام به آنها است، نسبت به نظام بدبین و سرخورده شده و اعتمادشان کم شود.

 

چوبه های دار باید شاهد عینی نابودی مهدی هاشمی شوند
حجت الاسلام زارع زاده تصریح کرد: امیدواریم قوه قضائیه با تمام قدرت و توان در این صحنه ورود پیدا کند. زمانی که معاون رئیس جمهور کشور چین اختلاس کوچکی انجام داد، مسئولین این کشور به وی رحم نکردند و با محکوم کردن او به اعدام موجب جهش اقتصادی در این کشور شدند؛ ما نیز امیدواریم که در ایران هم مانند چین، چوبه های دار شاهد عینی نابودی چنین مفسدانی باشند.

 

چرا باید 10 میلیون جوان در حسرت 3 میلیون وام ازدواج بسوزند؟!

نماینده بزرگترین حوزه انتخابی کشور در مجلس شورای اسلامی تأکید داشت: چرا باید آقازاده هایی که پشتشان گرم است به ارزش های نظام، افکار و اعتماد مردم رحم نکنند و باعث این شوند که ما شاهد باشیم در ایران ده میلیون جمعیت جوان و مستعد این مملکت در حسرت 3 میلیون وام ازدواج بسوزند و بسازند.
وی عکس العمل مردم در خصوص رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی را بسیار سازنده و امیدوارکننده اعلام کرد و گفت: بازتاب نظرات مردم نسبت به رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی بسیار مثبت و خوشایند است، مخصوصا اگر دانه درشت ها به مجازاتی که حقشان است برسند.
نماینده مجلس ۵شهر استان یزد عملکرد دستگاه قضا تا کنون را بسیار مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: عملکرد دستگاه قضا در گذشته زیاد امیدوار کننده نبود، اما زوندی که جدیداً آغاز شده گامی مثبت است و امیدوارم که این روند به خوبی ادامه یابد.
زارع زاده در خاتمه ابراز امیدواری کرد که انشاءالله در آینده شاهد دو طبقه شدن این مملکت، این همه سرخوردگی و مصیبت نسبت به وضعیت اقتصادی کشور که امروزه بر قشر ضعیف تحمیل شده است، نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا