آیا شهردار کیلان با افزایش انتقادات کناره گیری می کند؟

choobdariشهردار کیلان در پی افزایش انتقادها به شهرداری کیلان، منتقدان و دلسوزان شهر را به هم ‏اندیشی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید جلیل چوبداری  در پی انتقادهای زیاد از شهرداری کیلان، از منتقدان و دلسوزان شهر برای پاسخ به سئوالات و انتقادهای آنها و رفع مشکلات دعوت به هم ‏اندیشی کرد.

وی منتقدان را دلسوزان جامعه برشمرد و در عین حال گفت: منتقدان اگر انتقادشان به‏ جا نباشد یا وقتی جواب سئوال شان را گرفته و باز هم به بحث ادامه دهند، آن وقت دیگر دلسوز مردم نیستند!

شهردار کیلان با بیان اینکه اگر انتقاد اصولی، منطقی و به‏ جا باشد قابل پذیرش است، افزود: این کار باعث رشد و اصلاح مدیر در حال اشتباه خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما مسئولان اعتقاد نداریم که معصوم هستیم و همه کارهایمان درست است و باید اشکالات برطرف شود.

چوبداری در خصوص اعتقاد شخصی خود در این زمینه و با بیان اینکه دیکته نانوشته غلط ندارد، اظهار کرد: یک مدیر هر چه بیشتر کار و تلاش کند، ممکن است ایرادهای زیادتری در وی دیده شود.

شهردار کیلان ضمن دعوت از همه منتقدان خود به خصوص شهروندان کیلانی چه ساکن در شهر و چه کسانی که در شهرهای دیگر زندگی می‏کنند، افزود: در زمینه پرسش و انتقاد همه مردم، شماره مستقیم دفتر شهردار که همیشه آزاد است، را در دسترس دارند و به صورت شبانه ‏روزی! پاسخ‏گوی آنان خواهم بود.

وی از منتقدان خود دعوت کرد تا در روز پنجشنبه، نهم اسفند ماه از ساعت 14 تا 17 برای رسیدگی به مشکلات و دریافت پاسخ سئوالات خود به دفتر وی در شهرداری کیلان مراجعه کنند.

kilan 21 چگونه باغ های کیلان ویلا شدند به روایت تصاویر

چوبداری با بیان اینکه منتظر حضور منتقدان خود است، تصریح کرد: منتقدان شهری باید با حضور خود، ما را راهنمایی کنند و اگر سئوالی داشته باشند، به آنان جواب خواهیم داد.

شهردار کیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسیر، اگر اشتباهی داریم، مردم آن را اصلاح کنند تا بتوانیم مشکلات را در حد توان رفع سازیم.

وی گفت: اگر کار به جایی برسد که انتقادها بسیار بالا باشد و ناتوانی بنده در آن محرز شود، از سمت خود کنار خواهم رفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای چوبدار ی شهردار محترم
    لازم میدانستم که از ایشان بابت رسیدگی بابت زمینهای پیشگامان و بر خورد ایشان که با حوصله و ادب رسیدگی کردن و با توجه به مشکلات اینجانب دستور صادر کردن چک را دادن تشکر نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا