چرا مردم آمریکا می ترسند فرزندانشان را به مدرسه و دانشگاه بفرستند

وقتی شما در آمریکا دانشجو می شوید ، از همیشه بیشتر وقت آزاد دارید . یک تحقیق نشان می دهد دانشجویان آمریکائی 24 درصد ازوقت خود را می خوابند و 51 درصد از وقت خود را صرف شرکت در پارتی ها و رابطه نامشروع می کنند.

چرا مردم آمریکا می ترسند فرزندانشان را به مدرسه و دانشگاه بفرستند

چندی پیش صحبت های یک دانشجو که به ارزش های انسانی پایبند است و در آمریکا درس می خواند در یکی از وب سایت های خارجی منتشر شد که خواندن آن خالی از لطف نیست: دیگر نمی توانم چشمم را بر روی حقایق ببندم. کلاس های دانشگاه دیگر جای درس خواندن نیست یعنی کسانی که تنها به فکر درس خواندن هستند ، انگشت شمار شده اند.

همه جا صحبت از مهمانی و یا ترفندی برای به دست آوردن دختران و یا پسران است. اینجا حتی معلمان هم برای لذت همه کار میکنند. وقتی شب ها میلم را باز می کنم و با عکس های مستهجن معلمم روبرو می شوم که برای تحریک پسران می فرستد دیگر دلم نمی خواهد سر کلاسش حاضر شوم.

البته کم نیستند کسانی که فریب خورده و به خانه شیطان دعوت می شوند و کارهایی انجام میدهند که کمترین ضررش بیماری های عفونی است و بیشترینش از بین رفتن خصلت انسانی است.

دانشجویانی را در دانشگاه دیدم که حتی فرصت شب شدن را هم به هم نمی دهند و در کمال ناباوری در راهروها و یا کلاس های تعطیل روابط نامشروع را به مرحله اجرا می رسانند.

واقعا نمی توان در چنین محیطی درس خواند چونکه اگر هم بخواهی از زیر خواسته های بی شرمانه دانشجویان فرار کنی در موقعیتی تجاوز را پیشه گرفته و بدتر از آنچه قرار بود اتفاق بیافتد رخ می دهد.

این دانشجو که خصلت های انسانی را سرلوحه کار خود قرار داده بود از مسئولان خواست تا به این موضوع رسیدگی کنند.

درس های که برای تجاوز جنسی تدریس می شوند

در سال‌های اخیر شاهد تجاوزهای بسیاری از سوی معلمان و یا دانشجویان آمریکایی بودیم، البته اگرچه رسانه‌های آمریکایی قصد پنهان کردن آن را دارند اما در برخی از مواقع، تعداد و تکرار این گونه از اعمال آن قدر زیاد می شود که با وجود سانسور رسانه های غربی، انعکاس گسترده ای در جامعه آمریکا می یابد.

در خبر هایی که در رسانه ها منتشر شده خوانده شد که معلمی برای لذت بردن از جوانان دست به چه اقدامات بی شرمانه ای می زند و آنان را طعمه هوسرانی خود می کند. از طرفی حضور همجنسگراها که نوجوانان را از همان دوران در باتلاق فساد فرو برده و  تبعات مخربی را گسترش می دهند والدین سالم آمریکایی را در دلهره و استرس قرار میدهد.

در سال های اخیر محافل شبانه که با مشروبات الکلی، هروئین و کوکائین راه اندازی میشود در جای جای غرب و آمریکا به چشم می خورد و این روشی است که جوانان را به خوی حیوانی سوق می دهند و در بی تعادلی آنان وادار به اعمالی می کنند که هیچگاه در ذهن یک انسان نمی گنجد.

بی شک در این میان معلمان دانش آموزان و دانشجویان نیز حضور دارند و این روش و لذت های حیوانی را به دانشگاها و مدارس آمریکایی هم می کشانند.

از این رو می شود که شنیده می شود، چند دانش آموز دختری را به اتاق خلوتی از مدرسه کشانده و او را بی رحمانه مورد تجاوز قرار داده و عریان او را رها می کنند و حتی شنیده می شود که جلوی درب دانشگاه دختری را در جلوی چشم عموم هتک حرمت کرده و به هیچ عنوان احساس پشیمانی نمی کنند.

 در این میان معلمانی هم دیده می شوند که برای رسیدن به اهداف حیوانی خود با درسهایی که این روزها او را به نام «راه بدون برگشت» می نامند نوجوانان را فریفته و در اوج بی تعادلی آنان را وادار به اعمال بی شرمانه ای می کنند.

تجاوز جنسی، اتفاقی روزمره ولی غیر عادی برای دانشجویان آمریکا

 در پی یک نظر سنجی که در واشنگتن به نام «پیو» صورت گرفت،  مشخص شد که اکثریت مردم تجاوز به عنف به ویژه دانشجویان را یک معضل بزرگ اجتماعی می‌دادند و آزادی عدالت کیفری دولت را  در گسترش آن اساسی تلقی می‌کنند.

در این بررسی های ملی که توسط مرکز تحقیقات «پیو» صورت گرفت مشخص شد که خشم بیشتر مردم مربوط به  تجاوز جنسی و قتل هولناک دانشجو ۲۳ ساله به نام «رایان» در دسامبر ۲۰۱۲ است .

در این تجاوز که به صورت گروهی صورت گرفته بود دانشجوی ۲۳ ساله زمانی که قصد بازگشت به منزلش را داشت  بر روی پل هوایی توسط چند جوان مورد حمله قرار می‌گیرد و پس از دقایقی تجاوز بی رحمانه با ضربات شیشه شکسته مشروبات به قتل می‌رسد و جسد عریان و خونینش از بالای پل بر روی خودرو‌های عبوری افتاده و تکه تکه می‌شود.

پس از این تجاوز بی‌ر‌حمانه موجی از خشم در بین مردم به راه افتاد و بیشتر خانواده‌های آمریکایی به طور علنی خواستار مقابله با جرم تجاوز شدند و آن را به عنوان «مشکل بسیار بزرگ»  مطرح کردند.

تجاوز و اسید پاشی هر روز بیشتر از دیروز

ناگفته نماند در این جامعه آماری مردم بعد از تجاوز های وحشیانه که منجر به مرگ می شود، خشونت‌ خود را نسبت به اسید پاشی های وحشیانه بر روی دانشجویان زیبارو که مورد علاقه و مرکز توجه هستند اعلام کردند و زیبایی را نوعی خطر برای دختران و پسران بر شمردند.

همچنین در یکی از مناطق نیوجرسی مردم اعلام کرده اند که مجازات ها در خصوص چنین جرائمی پیگیرانه نبوده و مردان و زنان شرور به راحتی اعمال مفسدانه خود را انجام می‌دهند  بی‌آنکه از تبعات قانونی هراسی داشته باشند.

در مرکز آمار دانشگاهی میشیگان نخبگان و جامعه شناسان به اتفاق نظر رسیده اند که باید یک سازمان و یا نهاد به نام ضد تجاوز برای مقابله و مبارزه با چنین مشکل بزرگی راه اندازی شود و اوضاع نابسمان در دانشگاه‌ها، مدارس و برخی محله‌های ایلات متحده را سامان بخشد.

۶۰ درصد زنان آمریکایی حداقل یک بار تجاوز را تجربه می کنند

بر اساس گزارش آمار سازمان بین المللی که در سال گذشته اعلام شد ،‌مشخص شد از میان هر ۱۰۰ زن جوان حدود ۶۰ درصد تجریه حداقل یکبار تجاوز را دارند. که این آمار واقعا زنگ خطری برای جوامع غربی و به اصطلاح آزادیخواه است.

گفتنی است مورد تجاوز جنسی در بعضی از مواقع یک مورد کاملا سازمان یافته است که با قاچاق دختران و زنان از کشور های ترکیه،‌ فرانسه ،‌اقیانوسیه، هلند، دانمارک ،‌تایلند و ایتالیا ارتباط دارد. به طوری این قاچاقچیان با ربودن زنان و دختران آنان را به بردگان جنیس تبدیل کرده و در مهمانی های شبانه و مراکز فساد که اغلب در آلمان، شبه جزیره و واشنگتن و ماساچوست وجود دارد به سرمایه داران و قدرتمندان می‌فروشند و یا اجاره می‌دهند.

همچنین در این زمینه می‌توان به اعدام چندین متجاوز و قاچاقچی زنان و دختران در هند و دهلی اشاره کرد که با ربودن دختر عکاسی او را ماه‌ها پس از تجاوز به یکی از کشور های غربی به فروش رسانده بودند.

عجیب ولی واقعی

آمارها نشان می دهد که فقط ۳۶ درصد از دانشجویانی که از سال ۲۰۱۰ دوره لیسانس را آغاز کرده اند آن را به طور کامل به اتمام رسانده اند . بر طبق گزارش یو اس ای تودی بعد از دو سال از شروع تحصیل ۴۵ درصد دانشجویان هیچ چیزی یاد نمی گیرند . بعد از ۴ سال ، تنها ۳۶ درصد نشانه های کوچکی از یادگیری را بروز می دهند .دانشجویان هم اکنون ۵۰ درصد از کمتر از دهه پیش برای درس خواندن وقت می گذارند . ۳۵ درصد از دانشجویان وقتی سرکلاس نیستند ۵ ساعت یا کمتر صرف درس خواندن می کنند .

–    وقتی شما در آمریکا دانشجو می شوید ، از همیشه بیشتر وقت آزاد دارید . یک تحقیق نشان می دهد دانشجویان آمریکائی ۲۴ درصد ازوقت خود را می خوابند . ۵۱ درصد از وقت خود را می چرخند و فقط ۷ درصد از آن را به درس خواندن می گذرانند .

هیچ تضمینی وجود ندارد که شما بعد از فارغ التحصیلی کار پیدا کنید . ۳۵ درصد ازدانشجویان زیر ۲۵ سال که فارغ التحصیل اند بیکار هستند.

مردم آمریکا می ترسند فرزندانشان را به دانشگاه بفرستند

یک نظر سنجی نشان داد که بین ۴ میلیون ۶۲۴ هزار نفر در ایالت متحده آمریکا صورت گرفت،  ۸۰ درصد معتقد بودند که آمار جرم و جنایت در ضمینه تجاوز به دانش آموزان و دانشجویان بیشتر شده است و والدین برای فرستادن فرزندان به مدرسه و دانشگاه‌ها دلهره دارند.

به طور جد موضوع تجاوز جنسی و رابطه نامشروع  موجی از نا امنی را در دانشگاه‌ها و دانشجویان به وجود آورده است که به تبع آن علم و دانش نیز به تباهی خواهد کشیده شد.

افزایش آمار تجاوزات جنسی در دانشگاه ها و دانش آموزان موجب شده است که بسیاری از والدین به جای فرستادن نوجوانان به مدارس و کالج ها آنها را در خانه آموزش دهند.

اما به واقع چرا آمار تجاوزات در دانشگاه های آمریکا رو به افزایش است؟

 بوتیا نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا