با تلاش گروه گشت و بازرسی امور منابع آب؛

11 حلقه چاه غیرمجاز در منطقه دماوند پر و مسلوب المنفعه شد/ ادوات بیش از 5 حلقه چاه غیرمجاز توقیف و به پارکینگ منتقل گردید

رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند از پر و مسلوب المنفعه 11 حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: ادوات بیش از پنج حلقه چاه غیرمجاز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا حسینی با اعلام این خبر در گفتگویی اظهار کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در ماه اخیر چهار حلقه چاه غیرمجاز در مجموع به عمق 320 متر و دبی شش لیتر در ثانیه در محدوده عملکرد این امور پر و مسلوب المنفعه شد.

وی ادامه داد: با انجام این عملیات از خروج 118 هزار و 800 هزار مترمکعب آب از منطقه دماوند جلوگیری شده است.

رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند با اشاره به اینکه 6 حلقه چاه غیرمجاز نیز شناسایی شده است، تصریح کرد: ضمناً ادوات سه حلقه چاه غیرمجاز که در حال حفاری بوده توقیف و به پارکینگ امور آب منتقل گردید.

همچنین وی از پر و مسلوب المنفعه هفت حلقه چاه غیرمجاز در چند روز اخیر با مجموع به عمق 234 متر و دبی 8 لیتر در ثانیه در محدوده عملکرد امور منابع آب شهرستان دماوند خبر داد.

رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند ادامه داد: با پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های مذکور از خروج 158 هزار و 400 مترمکعب آب از جلوگیری شده است.

حسینی با بیان اینکه 20 حلقه چاه غیرمجاز نیز شناسایی شده است، تصریح کرد: ادوات پنج حلقه چاه غیرمجاز نیز توقیف و به پارکینگ امور منتقل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب دماوند براساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا