رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند خبر داد؛

پیگیری تجهیز خودروهای پلیس‌راهور شهرستان دماوند به کنترل مکانیزه پارک حاشیه‌ای/ با کسبه فروشگاه‌های مانع شونده پارک خودروهای شهروندان برخورد می‌شود

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند از پیگیری تجهیز خودروهای پلیس‌راهور شهرستان دماوند به کنترل مکانیزه پارک حاشیه‌ایخبر داد و گفت: با کسبه فروشگاه‌های مانع شونده پارک خودروهای شهروندان برخورد می‌شود.

سروان اسماعیل براری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند درباره وضعیت ترافیکی معابر شهرستان دماوند در ایام نزدیک به شروع سال 97 اظهار کرد: امروز مشکل ترافیکی خاصی در معابر وجود ندارد، اما با توجه به فرارسیدن سال جدید و افزایش آمد و شد خودروها، شاهد افزایش نسبی میزان حجم تردد خودروها در معابر اصلی به خصوص بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و بلوار شهید بهشتی گیلاوند خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود هنگام عصر شاهد افزایش حجم تردد خودروها در معابر باشیم، با بیان اینکه عوامل پلیس راهور در تمام معابر مستقر بوده و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهند کرد، بیان کرد: از شهروندان گرانقدر توقع داریم که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن احترام به حقوق سایرین، از توقف غیرمجاز در حاشیه معابر به خصوص پارک دوبل جدا پرهیز نمایند.

براری در ادامه گفت: با توجه به اینکه پارک‌های حاشیه‌ای و توقف‌های غیرمجاز موجب اختلال در امر عبور و مرور و کاهش سطح سرویس معابر می‌شود بنابراین پلیس راهنمایی و رانندگی دماوند با بررسی‌های کارشناسانه، پیگیری لازم در خصوص تجهیز خودروهای مخصوص کنترل مکانیزه پارک‌های حاشیه‌ای صورت خواهد گرفت.

براری گفت: متأسفانه شاهدیم در مقابل فروشگاه‌ها به‌ویژه در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و بلوار شهید بهشتی گیلاوند، کسبه با گذاشتن اشیاء و علائمی از پارک کردن حاشیه‌ای خودرو شهروندان جلوگیری می‌کنند و یا با پارک خودروی شخصی موجب می‌شوند بخشی از خیابان و معابر بسته شوند که این موضوع تخلف و خلاف قانون و مقررات است و با آن برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند در خاتمه با اشاره به آن دسته از رانندگان و مسافرانی که از شهرهای دیگر به دماوند سفر کرده‌اند، بیان کرد:‌ توصیه من به این دسته از رانندگان و مهمانان عزیز این است که حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از تجاوز به گذرگاه عابر پیاده خودداری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا