رئیس شورای اسلامی شهر کیلان خبر داد؛

پیگیری‌های مکرر برای افتتاح و تجهیز درمانگاه جدید شبانه‌روزی کیلان از وزارت بهداشت و درمان

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از پیگیری‌های مکرر برای افتتاح و تجهیز درمانگاه جدید شبانه‌روزی کیلان از وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی پاداشی در خصوص چگونگی افتتاح و تجهیز درمانگاه جدید الاحداث شبانه‌روزی کیلان اظهار کرد: سال‌هاست پیگیری‌های مکرر و تلاش‌های زیادی برای ساخت درمانگاه جدید شبانه‌روزی کیلان صورت گرفته و اکنون ساختمان آن نیز تکمیل شده است.

وی افزود: در مورد افتتاح و تجهیز درمانگاه جدید شبانه‌روزی شهر کیلان مکاتبات زیادی با مسؤولان وزارت بهداشت انجام شد که آخرین درخواست ما در بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های شهرستان دماوند صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ادامه داد: در درخواست به وزیر بهداشت و درمان، ضمن قدردانی از زحمات وی در امر ارتقای سطح بهداشت و درمان در کشور، تقاضای دستور افتتاح و تجهیز درمانگاه جدید الاحداث شبانه‌روزی کیلان را داشتیم که وزیر بهداشت پی‌نوشت درخواست ما بررسی و اقدام لازم را به معاون بهداشتی این وزارت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.

پاداشی تصریح کرد: در این راستا، شورای اسلامی شهر کیلان، عین درخواست از وزیر بهداشت و درمان را برای استحضار به نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس نیز تقدیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان بیان کرد: مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، نامه پی‌نوشت شده وزیر بهداشت را در تاریخ 29 آذرماه سال جاری به معاون بهداشتی وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارسال کرد که تصویر نامه رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در خصوص افتتاح و بهره‌برداری درمانگاه شبانه‌روزی و تجهیز آن ارائه شد.

پاداشی با بیان اینکه رونوشت این نامه برای اطلاع در همان روز به شورای اسلامی شهر کیلان ارسال شد، خاطرنشان کرد: پس از چند روز دوباره شورای اسلامی شهر کیلان طی درخواستی پیگیر اجرای دستورات وزیر بهداشت از طریق رئیس دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی خاطرنشان کرد: عین مکاتبات صورت گرفته به انضمام سوابق پیگیری‌های قبل به نماینده مردم دماوند در مجلس و رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند ارسال شد و همچنان پیگیر اجرای دستورات وزیر بهداشت و درمان هستیم.

لازم به ذکر است این مجموعه اقدامات شورای اسلامی شهر کیلان در خصوص پیگیری ساخت، افتتاح و تجهیز درمانگاه شبانه‌روزی این شهر بود که به استحضار مردم شهر کیلان که جویای تلاش و پیگیری شورای اسلامی در این زمینه هستند، می‌رساند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا