شهردار رودهن خبر داد؛

پیش‌بینی 3 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مقبره شهدای گمنام رودهن/ احداث و تکمیل بزرگ‌ترین آبشار مصنوعی شرق استان تهران در تپه نورالشهدا

شهردار رودهن از پیش‌بینی سه میلیارد ریال اعتبار برای احداث مقبره شهدای گمنام و احداث و تکمیل بزرگ‌ترین آبشار مصنوعی شرق استان تهران در تپه نورالشهدا این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهدی کچویی در نشست ستاد یادواره‌های شهدای رودهن اظهار کرد: هر فردی لیاقت شهادت را ندارد؛ چراکه مجاهد دارای صفات خاصی است که می‌تواند به درجه شهادت برسد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مژده پیامبر اکرم (ص) به حضرت علی (ع) خبر شهادت بود، گفت: شهدا و جانبازان و خانواده‌های آنها به گردن همه ما حق دارند و امیدواریم برگزاری یادواره‌های شهدا مورد رضایت خداوند متعال و همچنین شهدا قرار گیرد.

شهردار رودهن گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن وظیفه خود را به‌خوبی در قبال شهدا و خانواده‌های آنها انجام خواهند داد و از همه توانشان برای برگزاری یادواره‌های شهدا استفاده خواهد شد؛ چراکه اعتقاد داریم شهدا و خانواده‌های آنها چشم و چراغ ملت بزرگ ایران هستند و آرامش امروز خود را مدیون این عزیزان هستیم.

کچویی در خصوص احداث مقبره شهدای گمنام در تپه نورالشهدا واقع در بلوار آیت‌الله مطهری رودهن گفت: برای احداث مقبره دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر رودهن تاکنون مبلغ سه میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده و طرح از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: فضاسازی، ایجاد فضای سبز و احداث و تکمیل بزرگ‌ترین آبشار مصنوعی شرق استان تهران در تپه نورالشهدا از دیگر پروژه‌های در حال انجام است؛ ضمن اینکه پایگاه بسیج و مسجد و حسینیه در همین محل احداث خواهد شد.

شهردار رودهن اضافه کرد: امیدواریم خادمان خوبی برای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم و این عزیزان به همراه شهدای گران‌قدر شفاعت ما را در روز قیامت کنند و از ما راضی باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا