پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آقای حبیب الله عسگراولادی؛ عمر با برکت این مبارز خستگی‌ناپذیر یکسره در خدمت اسلام و برپائی و استقرار نظام اسلامی سپری شد

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی در گذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمد امام راحل آقای حاج حبیب الله عسگراولادی را تسلیت گفتند.

 عمر با برکت این مبارز خستگی‌ناپذیر یکسره در خدمت اسلام و برپائی و استقرار نظام اسلامی سپری شد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و تأثر خبر درگذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمد امام راحل، جناب آقای حاج حبیب الله عسگراولادی را دریافت کردم. عمر با برکت این مبارز خستگی‌ناپذیر یکسره در خدمت اسلام و برپائی و استقرار نظام اسلامی سپری شد و از دوران جوانی تا آخرین سالها، همّت و تلاش و مجاهدت مخلصانه‌اش در این راه، کاستی نگرفت. در دوران طاغوت، از نخستین روزهای مبارزات ملّت و روحانیت، در کنار امام بزرگوار و در صفوف پر خطر حضور یافت و رنج سالها زندان و اسارت را صبورانه تحمّل کرد و پس از پیروزی انقلاب و برپائی جمهوری اسلامی در سنگرهای حسّاس و اثرگذار خدمات صادقانه ارائه کرد و تا آخر عمر پر ماجرای خود از کار و تلاش فروگذار نکرد. رحمت و فضل الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم و به بازماندگان و دوستان محترم ایشان تسلیت می‌گویم.
سیّد علی خامنه‌ای
14/ آبان/ 1392

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا