افتتاح باجه خدمات بانکی پست‌ بانک ایران در روستای جابان دماوند+تصاویر

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، باجه خدمات بانکی پست‌ بانک ایران روستای جابان شهرستان دماوند طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان این بانک و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این باجه با سرمایه‌گذاری مستقیم ودود حیدری‌مقدم، مسئول باجه و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیز شده و آماده ارائه خدمات متنوع بانکی به اهالی این روستا و سایر روستاهای همجوار می‌باشد.

همچنین در این مراسم اکبر غلامی مدیر شعب پست بانک منطقه سه تهران با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و افتتاح این باجه به اهالی گفت: پست بانک ایران بنابر ضرورت خدمت‌رسانی در تمامی نقاط کشور اقدام به ایجاد و راه‌اندازی بیش از 10 هزار باجه بانکی نموده و افتخار دارد که بزرگترین خرده بانکدار کشور است.

وی افزود: این بانک به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده بانکدار کشور توانسته است ماهانه بیش از 8 میلیون تراکنش در سطح روستاها داشته باشد که این خود موجب کاهش ماهانه میلیون‌ها سفرهای غیرضروری به شهرها و کاهش هزینه‌های آن است.

مدیر شعب پست بانک منطقه سه تهران تصریح کرد: حضور باجه پست بانک ایران در روستای جابان موجب خواهد شد که منابع راکد این محل جذب و به چرخه اقتصادی وارد شده و تمامی منابع نیز در قالب تسهیلات اشتغال‌زائی به خود اهالی و کشاورزان و باغداران بر می‌گردد.

وی در پایان ضمن تشریح نحوه پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دیگر فعالان تولیدی از محل صندوق توسعه ملی، خواستار حمایت مسئولان شهرستان و روستای جابان از باجه پست‌بانک و استفاده از خدمات متنوع آن شد.

گفتنی است در این مراسم علی اصغر شادلو رئیس شورای روستای جابان به نمایندگی از مسئولان و اهالی روستا از خدمت‌رسانی پست بانک ایران در روستاها و افتتاح این باجه تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا