اختصاص زمین برای احداث مدرسه در مسکن مهر رودهن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از واگذاری 8 قطعه زمین جهت احداث مدرسه در مسکن مهر مهرآباد رودهن به اداره کل نوسازی مدارس خبر داد.

به گزارش تارود، سجاد رضایار اظهارداشت: محوطه مسکن مهر مهرآباد رودهن به لحاظ توپوگرافی دارای خاک سنگینی است و هزینه های خاکبرداری در چنین مناطقی بسیار گران تمام می شود اما با این وجود خاکبرداری در آن اراضی انجام و تحویل شد.

وی ادامه داد: چندی پیش در کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور مسئولان استانی همراه شد اعتبارات ویژه ای در سرفصل توسعه فضاهای آموزشی و ساخت مدارس به مسکن مهر اختصاص یافت.

رضایار افزود: همچنین در نشستی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر شهرستان دماوند در استانداری تهران برگزار شد اعتبارات دیگری نیز اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از احداث دو مسجد در این طرح انبوه سازی مسکن خبر داد.
وی ادامه داد: دو باب مسجد نیز مراحل اجرایی خود را به مرحله فونداسیون رسانده اند؛ خوشبختانه این طرح به دلیل تأمین منابع اعتباری و همچنین عدم دشواری های خاص در جریان احداث آن در آینده ای نزدیک خاتمه یافته و به بهره برداری می رسد.

رضایار تصریح کرد: علاوه بر این طبق وعده شهردار رودهن پس از اتمام ساخت هر دو مسجد، مجموعه خدمات شهری نسبت به اجرای طرح های فضای سبز آن اقدام می کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به آخرین وضعیت طرح های هادی روستایی بخش رودهن نیز افزود: سه شنبه هفته آینده نخستین نشست بررسی طرح هادی روستایی “وسکاره” از توابع بخش رودهن برگزار و مشکلات مربوط به این روستا رفع می شود.

وی ادامه داد: طرح هادی روستای “آردینه” نیز با پیگیری مجموعه شهرستان و همچنین نظر مساعد مسئولان اداره کل استان تهران به تصویب رسید و امسال اعتباری بالغ بر 200 تا 250 میلیون تومان برای اجرای این طرح اختصاص می یابد.

رضایار اضافه کرد: برای دو روستای “یلقان دره” و “چناران” رودهن نیز موافقت های لازم از اداره کل برای طراحی طرح هادی روستایی اخذ شد که به زودی با رفع نواقص و تصحیح مجدد، انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا