امام جمعه دماوند:

همه گروه‌ها و جناح‌ها بایستی تسلیم رأی مردم در انتخابات باشند/ تولید و اشتغال تنها راه علاج مشکلات اقتصادی کشور است

امام جمعه دماوند با اشاره لزوم تسلیم همه گروه‌ها در برابر رأی مردم در انتخابات، گفت: تمرکز بر تولید و اشتغال راه علاج و مبارزه در برابر جنگ اقتصادی دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در نخستین خطبه نماز جمعه این هفته دماوند در سال 96 با تشریح برخی از زاویه‌های زندگی حضرت فاطمه (س) در دفاع از پیامبر و حضرت علی در زمان حیات پربرکت آن حضرت، اظهار کرد: ان‌شاءالله خداوند توفیق پیروی لز سبک زندگی آن حضرت را به همه اعطا کند.

وی با اشاره به مناسبت‌های مختلف ماه رجب افزود: عزیزان در مساجد برای انجام مناسبت‌های بزرگ این ماه به‌خصوص برگزاری اعتکاف اقدام خواهند کرد.

امام جمعه دماوند با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب و سخنرانی ایشان در حرم امام رضا (ع)، بیان کرد: ما جنگ نظامی را پشت سر گذاشتیم و دشمن جرئت جنگ نظامی را علیه ما ندارد و در این حوزه بنابر سفارش قرآن خودمان را تقویت کردیم.

فتاح دماوندی، جنگ امروز را جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: سازش با استکبار جهانی و دست کشیدن از هویت انقلابی و اسلامی، تسلیم در برابر فشارهای اقتصادی دشمن و جنگ اقتصادی با دشمن و مقاومت در برابر این جنگ با تکیه بر تولید و اشتغال سه راه پیشرو ملت ایران است.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه علاج کشور در برابر این جنگ اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: بنابر فرموده رهبر انقلاب، سرمایه‌های زیادی از جمله نیروی انسانی جوان و منابع طبیعی در اختیار جمهوری اسلامی قرار دارد و با این سرمایه‌ها، می‌توان اقتصاد را سامان داد.

امام جمعه دماوند، شرکت در انتخابات را دیگر توصیه مهم رهبر انقلاب بود، ادامه داد: در انتخابات باید در مسیر قانونی حرکت کنند و با یادآوری برخی بی‌قانونی‌ها و ایستادگی در برابر رأی مردم از هم جناح اصلاح‌طلبان و هم جناح اصولگرایان ایستادگی و خدشه ایجاد کنند.

فتاح دماوندی سال‌های ۸۸ و ۹۲ را دو صحنه ایجاد خدشه در انتخابات را تز سوی گروه‌ها دانست و تأکید کرد: آنچه در راستای قانون ایجاد شده است باید صیانت شود و همه در برابر رأی مردم، سر تسلیم فرود بیاورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا