به مناسبت هفته سلامت و تربیت‌بدنی؛

همایش پیاده‌روی بانوان در شهر دماوند برگزار شد+تصاویر

به مناسبت هفته سلامت و تربیت‌بدنی، همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان از میدان امام خمینی (ره) تا بوستان کوثر شهر دماوند برگزار شد.
لیلا زعفرانی مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به برگزاری پیاده‌روی بانوان در هفته تربیت بدنی در شهر دماوند اظهار کرد: در سومین روز از این هفته با شعار زنان پیشگام و الگوی مشارکت در ورزش، شاهد پیاده‌روی بانوان شهر دماوند در مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت بوستان کوثر بودیم.
وی افزود: با توجه به اینکه کم‌تحرکی از جمله خطراتی است که بانوان را تهدید می‌کند باید افزایش تحرک و روی آوردن به ورزش مد نظر قرار گیرد تا در نهایت منجر به سلامت جسم روح در میان آنها شود.
مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: در این راستا امروز به صورت همزمان شاهد حضور تعداد 500 نفر از دانش‌آموزان مقاطع متوسطه در شهر دماوند و برگزاری این مراسم با همکاری اداره تربیت بدنی شهرستان دماوند، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان بودیم.
زعفرانی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر بانوان شرایط خوبی از لحاظ ورزش و رژیم غذایی در سبد خانوار ندارند امیدواریم که این قبیل برنامه‌ها در سطح شهرستان نهادینه شود و با حرکت به سمت تغذیه سالم از بیماری‌هایی مانند چاقی، دیابت، فشارخون و سایر بیماری‌هایی که بانوان را تهدید می‌کند جلوگیری شود.
گفتنی است که انجام پیاده‌روی خانوادگی در شهر آبسرد و برگزاری مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند از برنامه‌های اجرایی در سومین روز از هفته سلامت بانوان و تربیت بدنی در شهرستان دماوند می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا