همایش تجلیل از خادمان و قرآن آموزان رودهن

همایش تجلیل از خادمان و قرآن آموزان رودهن در فرهنگسرای وصال این شهر برگزار شد.

roudehen tajlil az khademn (8)

به گزارش تارود، اکبر میرزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن در همایش تجلیل از خادمان و قرآن آموزان رودهن که در فرهنگسرای وصال برگزار شد در تشریح برنامه های قرانی این اداره گفت: کارگروههای تخصصی در جریان سیاست های قرآنی این اداره در زمینه های قرآنی حوزه خواهران و برادران در رده های سنی مختلف با فعالیت و عضو گیری فعال می باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن با تاکید بر اینکه قرآن و عطرت از یادگار های پیامبرگرامی اسلام است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و عطرت در ساختار وظایف و سیاست های کاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان قطعات این وزارت خانه تعریف شده است.

akbar mirzaee

میرزایی در ادامه این مطلب افزود: موسسه قرآنی شکوفه های انتظار در رودهن به صورت متمرکز از اواسط دی ماه فعالیت های قرانی در این بخش را با ساختار تخصصی مدیریت کرده است و در این راستا می توان به برگزاری کلاس های تربیت روخوانی و روان خوانی و تجوید و حفظ قران کریم اشاره داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن در خاتمه از همکاری ادارات آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در مسیر ترویج فرهنگ قرآن و عطرت خبرداد و خاطر نشان کرد: تحکیم بنیان خانواده در برابر ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در جامعه در اولویت این برنامه ها قرار دارد.

*ایران در جبهه جنگ نرم باید به دانش و تجهیزات روز فرهنگی مجهز شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: ایران اسلامی در جبهه تهجم فرهنگی ترسیم شده از سوی استکبار جهانی برای مقاومت و ایستادگی باید به داشن و تجهیزات روز فرهنگی مجهز شود.

roudehen tajlil az khademn (10)خیردار در همایش تجلیل از قرآن اموزان و خادمان قرانی رودهن با تاکید بر اینکه نباید در جریان برنامه های دهه مبارکفجر جای همایش ها و برنامه های قرآنی خالی باشد، گفت: ساختار انقلاب اسلامی ایران بر راه و روش فرهنگی ترسیم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ادامه این مطلب تصریح کرد: استراتژیک فرهنگ نظام جمهوری اسلامی ایران با اولویت بندی در کنار موضوع نان و کار و مسکن بر پایه اصول فرهنگی و ارزشی اسلامی استوار شده است.

خیردار با تاکید بر فعالیت های رسانه ای غرب بر علیه ارزشهای اسلامی در راستای تخریب اسلام از جامعه بشریت، اضافه کرد: خارج از مرز های ایران اسلامی دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای و مجازی و نوشتاری انواع و اقسام توطئه ها را بر علیه انقلاب اسلامی ایران تدوین و اجرایی نموده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به لزوم تجهیز با دانش و فناوری ها و تجهیزات روز فرهنگی و بهره مندی از این سلاح در میدان نبرد با دشمن، ابراز داشت: همه اجزاء جامعه باید در این میدان ضد ارزشی طراحی شده از سوی دشمن ایستادگی و مقاومت خوبی نشان دهند.

خیردار رهبری و مردم و دین را در کنار هم به عنوان اضلاع شکل دهنده ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: دستاورد های ارزشی انقلاب اسلامی ناجی ایران اسلامی در امواج متلاطم توطئه های دشمن بر علیه اسلام محسوب می شود.

*قرآن و فطرت باید سرلوحه فعالیت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد

امام جمعه رودهن با تاکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن و فرهنگسرای وصال این شهر مرکز قرآنی منطقه است گفت: قرآن و فطرت باید سرلوحه فعالیت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

roudehen tajlil az khademn (7)

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در همایش تجلیل از خادمان و قرآن اموزگان رودهن در تشریح شخصیت معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: برکات و رونق دینی و اسلامی و قرآنی از استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران حاصل شده است.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: فعالیت های قرانی در بستر وظایف ادارات کل ارشاد اسلامی در شهرستانها محسوب می شود و این شاخه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن از ساختاری فعال برخوردار می باشد.

امام جمعه رودهن با تاکید بر اینکه عزت دنیا و آخرت گره بر حرکت زیر سایه قرآن و عطرت دارد ، در مورد تاثیرات بزرگان تاریخ از جایگاه ارزشی و محتوایی قران کریم ، ابراز داشت: ناپلئون در سفری به مصر با مطالعه مهمترین کتاب جهان اسلام و خواندن فراز هایی از این کتاب الهی بر استحکام جامعه اسلامی برابر دشمن با حرکت در مسیر رهنمود های قران کریم و پیامبرگرامی اسلام (ص) تاکید داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در خاتمه اظهار داشت: یکی از جاسوسان و کارداران فرهنگی غرب با مطالعه و بررسی بیش از 20 سال جامعه اسلامی ایران تلاوت قرآن کریم و فریضه الهی حج و ندای اذان بر مناره ها را از عناصر استحکام بخشی ساختار جهان اسلام برشمرد.

شایان ذکر است؛ در این مراسم باشکوه از خادمان و قرآن آموزان بخش رودهن با حضور مسئولان از جمله امام جمعه رودهن، بخشدار رودهن، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا