نیاز رودهن به احداث 24 فضای آموزشی

بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش بخش رودهن گفت: طبق برآوردی که در این شورا صورت گرفته بخش رودهن نیاز به 24 فضای آموزشی دیگر جهت پرنمود کمبودها در این حوزه دارد.

reza taherkhani

به گزارش تارود، رضا طاهر خانی در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودهن که با حضور مهندس محمودی فرد فرماندار شهرستان برگزار شد گفت: در حال حاضر 27 مدرسه ابتدایی، 11 مدرسه راهنمایی (متوسطه اول)، 11 دبیرستان (متوسطه دوم) پنج هنرستان و چهار دبیرستان بزرگسالان در اختیار بیش از 10 هزار نفر از جمعیت دانش آموزی رودهن قرار دارد.

وی افزود: با توجه به شدت ساخت و ساز های موجود در سطح شهر رودهن و سرریز جمعیت تهران به شهرهای اطراف بویژه رودهن، شهرک سازی های بزرگ از جمله پونا و هوا فضا و همچنین احداث بیش از چهار هزار و200 واحد مسکن مهر که به زودی و طی مراحل مختلف تحویل می شود این منطقه نیاز شدید به احداث 24 واحد آموزشی دیگر دارد.

طاهر خانی گفت: طی تحقیقاتی که صورت گرفته می بایست دو مدرسه در آبعلی، 10 مدرسه در شهر رودهن و 12 مدرسه در سایت مسکن مهر این شهر احداث گردد تا کمبود ها در این حوزه جبران شود.

بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن با اشاره به اینکه اگر این فضا های آموزشی احداث نشوند با مشکل بزرگی روبرو خواهیم شد گفت:محیط فرهنگی رودهن موجب شده تا درصدی از دانش آموزان شهرهای بومهن و پردیس ، رودهن را برای تحصیل انتخاب کنند که این مساله نیز موجب مشکلاتی از جمله کمبود فضای آموزشی برای دانش آموزان بومی شده است.

طاهرخانی اظهار داشت: حتی المقدور از ثبت نام دانش آموزان شهرهای بومهن و پردیس در مدارس شهر رودهن خودداری شود تا دانش آموزان رودهنی نیز با کمبود فضا مواجه نباشند.

وی در پایان نیز از تمامی خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور جهت همکاری و احداث مدرسه در این بخش رودهن دعوت به عمل آورد و گفت:امیدواریم مسئولان اداره کل نوسازی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران هر چه سریعتر نسبت به تکمیل فضا های آموزشی نمیه کاره سطح بخش رودهن اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا