نوسازی 90 تاکسی فرسوده شهر دماوند

تاکسی دماوند گیلاوندمدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر دماوند و حومه از نوسازی تاکسی های فرسوده این شهر خبر داد و گفت: در شهر دماوند حدود 40 درصد از ناوگان حمل ونقل عمومی موجود بالای 10 سال عمر دارد که درمرحله اول 90 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی می شود.

به گزارش تارود، حدید حیدری  با اعلام این خبر اظهار کرد: نوسازی تاکسی های فرسوده با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی صورت می گیرد که علاوه بر کاهش آلاینده های زیست محیطی و آلودگی هوا، موجب کسب رضایت بیشتر شهروندان می شود.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته بیش از 50 درصد از ناوگان 400 دستگاهی تاکسیرانی این شهر نوسازی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات قابل توجهی در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری صورت گرفته است که امیدواریم با تعاملی که با دستگاه های استانی داریم این روند ادامه یابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی دماوند گفت: توسعه کیفی ناوگان تاکسیرانی از مهمترین اقداماتی است که مدیریت شهری در دستور کار خود دارد تا به نقطه ای برسیم که سطح خدمات رسانی تاکسی ها به شهروندان در شأن آنها باشد.

حیدری افزود: ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده طی مهر ماه سال جاری به مدت یک ماه خواهد بود که براساس آن صاحبان تاکسی ها می توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی برای نوسازی تاکسی فرسوده خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: نوع خودرو جایگزین، سمند EF7 است و برای خرید آن مبلغ 20 میلیون تومان وام با 15 درصد سود از سوی بانک صادرات در اختیار تاکسی داران این شهر قرار می گیرد.

به گفته حیدری، بازپرداخت وام تاکسیداران 67 ماهه و اقساط ماهیانه حدود 475 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا