نمی توان نسخه واحدی در مقوله یارانه ها برای همه پیچید

mashhadi abasiنماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط زندگی خانواده ها متفاوت است تصریح کرد: نمی توان نسخه واحدی در مقوله یارانه ها برای همه پیچید.

به گزارش تارود، «حمیدرضا مشهدی عباسی» جمعه شب دراجتماع مردم و مسؤولان در جشن بزرگداشت انقلاب درروستایی از شهرستان فیروزکوه افزود: اینکه برخی اظهارنظر می کنند که باید یارانه افراد یا خانواده هایی که بالای 25 میلیون ریال در ماه درآمد دارند حذف شود، به سادگی امکانپذیر نیست.

وی گفت: نکته ای که در این میان مغفول مانده توجه به هزینه های متفاوت خانواده ها است و بطور نمونه هزینه های یک خانواده دو نفره با یک خانواده شش نفره که ممکن است سه نفردانشجو نیز داشته باشد متفاوت است.

مشهدی عباسی با بیان اینکه باید هم مقوله درآمد و هم هزینه را در بحث یارانه ها مد نظر قرار داد تصریح کرد: نمی توان نسخه واحدی برای همه پیچید و تصمیم گیری اساسی در این زمینه نیازمند در نظر گرفتن همزمان هزینه ها و درآمدهای دهک های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد که در این زمینه لازم است دولتمردان عزیز و کارشناسان و افراد خبره، با دقت و حساسیت بیشتری ورود کنند تا خدای ناکرده اجحافی در حق هیچ کس صورت نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا