امام جمعه شهرستان دماوند؛

نقش رسانه در تحقق شعار سال، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و اعتلای مسائل فرهنگی بسیار تاثیرگذار است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: نقش رسانه در تحقق شعار سال، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و اعتلای مسائل فرهنگی بسیار تاثیرگذار است.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در نشستی با حضور خبرنگاران شهرستان دماوند اظهار داشت: حکومت کشور ما ولایی است و عملکرد مثبت آن باید بازتاب داده شود، کارکردهای مثبت نظام باید از طریق رسانه‌ها به گوش مردم برسد.
وی افزود: ما باید مجری اسلام باشیم زیرا تاکید اسلام بر رفاه مردم و مشمول عدالت اجتماعی بودن است.
امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال جاری، چهار مولفه اعم از تولید کننده، مصرف‌کننده، دولت و رسانه وجود دارد و نقش رسانه ایجاد ارتباط بین آنهاست.
فتاح‌دماوندی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند به تبلیغ مصرف کالای ایرانی بپردازند و از این طریق تولیدکنندگان را به تولید کالای باکیفیت ترغیب کنند تا مردم به سراغ مصرف کالای خارجی نروند.
وی تصریح کرد: رسانه می‌تواند از دولت مطالبه‌گری کند که چرا اجازه ورود کالای قاچاق به کشور می‌دهد؟ آیا افراد کولبر وضعیت اقتصاد را بر هم می‌زنند یا کانتینرها و کشتی‌هایی که به صورت گسترده وارد کشور می‌شود؟
امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اینک پس از 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی که ما جزو کشورهای عالی دنیا در برخی از علوم از جمله صنعت موشکی، هوافضا، نانوتکنولوژی هستیم چرا باید به واردات اجناسی چون تسبیح، سجاده و … بپردازیم؟ از این رو نقش رسانه در تحقق شعار سال و عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و اعتلای مسائل فرهنگی بسیار موثر است.
فتاح دماوندی اذعان داشت: ما در شهرستان دماوند می‌توانیم به تولید و عرضه کالا در کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک بپردازیم و حتی بانوان خانه‌دار می‌توانند تولیداتی داشته باشند و ما تبلیغ کالای ایرانی دماوندی را بر عهده بگیریم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا