با حضور معتمدان بهزیستی برگزار شد؛

نشست شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان دماوند

نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان دماوند با حضور رئیس شورای شهر اسلامی شهرستان و پنج نفر از اعضای شورای مشارکت‌های مردمی باهدف توانمندسازی جامعه هدف و جلب و جذب کمک‌های مردمی در ماه رمضان در سالن جلسات ستاد اداره بهزیستی شهرستان دماوند برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند حسین بی‌نیاز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در جمع اعضای معتمد بهزیستی اظهار کرد: در اسلام بر اهمیت احسان و نیکوکاری در فرهنگ دینی و استفاده مطلوب از فضای معنوی تأکید شده و بنا بر تأکید بزرگان، انسانی که هدفش خدمت به انسان باشد حتماً انسان خوبی است؛ مردم شریف دماوند نیز بر اساس آموزه‌ها و تعالیم این بزرگان در انجام امور خیر همیشه درصحنه و پیشگام بوده‌اند.
وی با تأکید توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه‌داریم که از ظرفیت‌های شهرستان دماوند در جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بهره‌مند و با توجه بر موقعیت جغرافیایی این شهرستان در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، باغداری اقدام کنیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند بیان کرد: این نهاد در ماه مبارک رمضان تهیه سبد کالا برای جامعه هدف، برگزاری مراسمات افطاری متعدد همچون افطاری معلولین ضایعه نخاعی، فرزندان شبه خانواده و گل‌ریزان توسط خیرین را پیش رو دارد.
همچنین در ادامه ابوذر نادری، رئیس شورای شهر اسلامی شهرستان دماوند ضمن تقدیر از زحمات ارزنده اعضای شورای مشارکت‌های مردمی اظهار داشت: مردم و خیرین با حضور در بهزیستی فرصت‌های طلایی به‌دست می‌آورند و با انجام کارهای خیر برای آخرت خود توشه فراهم می‌کنند، همان‌طور که این کار با مددکار دوعالم مولای متقیان حضرت علی (ع) انجام شده است.
طیبه میرزا کوچکی، مسئول مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی دماوند نیز در این نشست به ارائه گزارش خلاصه‌ای از عملکرد و نحوه هزینه کرد کمک‌های مردمی در حوزه مشارکت‌های بهزیستی دماوند در سال 96 پرداخت.
گفتنی است که در انتهای این نشست لوح تقدیری از سوی مدیرکل بهزیستی استان تهران به‌پاس زحمات ارزنده اعضای شورای مشارکت‌های مردمی صادر شد که توسط رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند اهدا گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا