در مراسمی با حضور مسئولان؛

نخستین نمایشگاه آثار مولفان شهرستان دماوند به کار خود پایان داد

نخستین نمایشگاه آثار مؤلفان شهرستان دماوند همراه با تجلیل و تقدیر از 48 مؤلف در مراسمی با حضور مسئولان به کار خود پایان داد.

حسین ناصری، مسئول انجمن ادبی شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در شهرستان دماوند دارای 48 مؤلف با 186 عنوان مشغول فعالیت می‌باشند که در حال حاضر 30 نفر عضو انجمن ادبی شهر دماوند بوده و در روزهای چهارشنبه ساعت 16:30 الی 18 در دفتر انجمن ادبی واقع در مجتمع کوثر حضور به هم رسانده و قصیده و شعرهای خود را برای حاضرین عنوان می‌کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه 186 عنوان اجتماعی، مذهبی، سیاسی، علمی، هنری، ادبیات، تاریخچه ادبیات هر منطقه و اشعار در معرض دید عموم قرار داشت که این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه مؤلفان در طول پس از انقلاب بوده است که مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

مسئول انجمن ادبی شهرستان دماوند گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره ارشاد و کتابخانه عمومی برپا گردید که در پایان بازدید کنندگان خواستار استمرار این نمایشگاه شدند. لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه آثار مؤلفان که با حضور مسئولین و مؤلفان شهرستان در مجتمع کوثر برگزار گردید از 48 مؤلف تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا