رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن:

نامگذاری‌های سالانه از سوی مقام معظم رهبری بر پایه پشتوانه علمی و تحقیقاتی انجام می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: نامگذاری هرسال از سوی مقام معظم رهبری بر پایه پشتوانه علمی و تحقیقاتی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نقی شجاع با توجه به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان نزدیک به یک دهه است که در نامگذاری‌های سالانه به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم بر تولید و ایجاد اشتغال تأکید دارند؛ نامگذاری که بر پایه پشتوانه علمی و تحقیقاتی انجام می‌شود، نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری بر تولید ملی است.

وی ضمن تسلیت مجدد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده، انتصاب دکتر علی اکبر ولایتی به ریاست هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت و حضور این شخصیت متعهد، اندیشمند و انقلابی را برای دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مفید دانست.

همچنین توجه به مطالبات به حق دانشجویان، حضور به موقع در دفاتر اداری، داشتن وجدان کاری به همراه نظم و انضباط در محیط دانشگاه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مدیریت هزینه منابع انسانی و… از جمله مواردی بود که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این نشست مطرح نمود.

شجاع ابراز امیدواری کرد که با کمک خداوند متعال و تلاش هرچه بیشتر همکاران، شاهد توسعه روزافزون واحد رودهن در همه عرصه‌ها به ویژه راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری باشیم تابه اهداف ترسیم شده دانشگاه آزاد اسلامی دست یابیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز با تبریک سال جدید، تقارن بهار ۹۶ با حلول ماه رجب‌المرجب را به فال نیک گرفته و از اعمال این ماه مبارک سخنانی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم سراج در این جلسه با توجه به بخش‌هایی از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: امروز دشمنان با سیاه‌نمایی و همزمان با آن اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضربه زدن به کشور هستند و تدبیر مقام معظم رهبری در اعلام این سال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» باعث خنثی شدن این توطئه‌ها و بیانگر مسیر حرکت جامعه در سال ۹۶ است.

در پایان این مراسم جهت احترام به مقام شامخ شهیدان و پیمان مجدد با رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با شهید گمنام کلیه پرسنل این واحد دانشگاهی بر مزار شهید گمنام حاضر شدند و با قرائت فاتحه مراسم به پایان رسید.

شایان ذکر است این مراسم با همت بسیج کارکنان و معاونت دانشجویی و فرهنگی انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا