موافقت‌نامه مجوز فعالیت دفتر نمایندگی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان دماوند از سوی فرمانداری صادر شد

موافقت‌نامه مجوز فعالیت دفتر نمایندگی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان دماوند از سوی فرمانداری این شهرستان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در راستای تأسیس و فعالیت شعب و دفاتر نمایندگی تشکل‌های مردم نهاد، موافقت‌نامه مجوز فعالیت دفتر نمایندگی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان دماوند جهت کمک‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر و محرومیت‌زدائی از افراد نیازمند جامعه با توجه به فعالیت و عملکرد بسیار خوب این خیریه طی یکسال گذشته از سوی فرمانداری شهرستان دماوند صادر گردید.

محبوبه مختاری، مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان دماوند در گفتگویی اظهار کرد: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها به لطف الهی و عنایت ائمه معصومین توانسته است از بدو تأسیس تاکنون با جلوه مشارکت‌های خیرین و مؤمنین نیکوکار در جهت خدمت به محرومان و دستیابی به اهداف خود که در نهایت جلب رضایت الهی است گام مؤثری بردارد.

وی با بیان اینکه موسسه آبشار عاطفه‌ها در راستای اعتلای سیره عملی امیرالمؤمنین حصرت علی (ع) و با توجهات خاص حضرت ولیعصر عصر (عج) و با عنایت حضرت حق به پشتیبانی ولی نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا (ع) به همت چند نفر از نیکوکاران در جوار این حضرت در شهر مشهد تأسیس شد، گفت: این خیریه از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه‌های تخصصی و بررسی‌های کارشناسی شده و نگرشی و پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمت گذاری هرچه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

وی تأکید کرد: با عنایت خداوند این موسسه توانسته تاکنون موفقیت‌های چشم‌گیری داشته باشد که از فعالیت در سطح استان به سطح ملی تغییر و گسترش یافته است و توانسته 380 شعبه در کل کشور تأسیس کند که یکی از شعبات این موسسه در شرق استان تهران، شهرستان دماوند و به نام شعبه ابا محمد (ع) می‌باشد که از دی‌ماه سال گذشته افتتاح و در راستای اهداف این سازمان فعالیت خود را آغاز نموده است.

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان دماوند ادامه داد: این شعبه توانسته تا به امروز تعداد زیادی از افراد واجد شرایط را در این منطقه شناسایی و تحت پوشش قرار دهد برای نیل به اهداف و رفع محرومیت‌زدایی هر چه بیشتر در منطقه نیاز مبرم مساعدت و یاری عزیزان خیر و مؤمن خیر اندیش دارد.

مختاری خاطرنشان کرد: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه شهرستان دماوند در منطقه گیلاوند، کوچه زنبق 3، نرسیده به میدان گلها، کوچه انتظار، پلاک یک از سال گذشته راه‌اندازی شده است و با صدور این موافقت‌نامه از سوی فرمانداری این شهرستان امیدواریم تا شاهد کمک بیشتر مسئولان در زمینه کمک‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر و محرومیت‌زدائی افراد نیازمند جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان دماوند در نظر دارد همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) ۱۵ نفر نوعروس را با کمک خیرین راهی خانه بخت بنماید که هم‌اکنون آماده دریافت کمک‌های خیرخواهانه نقدی و غیرنقدی خیرین محترم می‌باشد.

لازم به ذکر است مسئولان فرمانداری شهرستان دماوند در نشستی با مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در این شهرستان از تلاش های بی‌دریغ و دلسوزانه پرسنل موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه شهرستان دماوند و همچنین کمک به زلزله زدگان کرمانشاه  تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا