مهرداد حنیفی شهردار رودهن شد

mehrdad hanifiسید حسین هاشمی استاندار تهران در حکمی با تایید پیشنهاد شورای اسلامی شهر رودهن و در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، ” مهرداد حنیفی” را به سمت شهردار شهر رودهن منصوب کرد.

به گزارش تارود، در این مراسم که در شهرداری رودهن با حضور مدیر کل امور شهری استانداری تهران، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و جمعی ازمعتمدین و مسئولام شهر رودهن برگزار گردید مهرداد حنیفی به عنوان شهردار جدید رودهن معارفه شد.

احمد تواهن مدیر کل امور شهری استانداری تهران در این مراسم که به نمایندگی از استاندار تهران حضور داشت عنوان کرد: تصدی پست شهردار برای هر فردی تعهد نسبت به شهر ،مردم و حتی خود شهردار ایجاد می کند که در این راستا فردی که به عنوان شهردار انتخاب خواهد شد باید تمام توان و تلاش خود را به جهت عمران و آبادانی شهر خود به کار گیرد و در این خصوص نیز دیگر مسئولان شهری و شهرستانی و همچنین تمامی هفت عضو شورای اسلامی شهر نیز باید از او حمایت نماید.

تواهن در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز شهر رودهن گفت: اصلی‌ترین و مهمترین وظیفه شهردار جدید رسیدگی به بحث ساخت و سازهای غیر مجاز و مقابله با این روند است و در این رابطه مجموعه استانداری هم در جهت جلوگیری از این پدیده حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

در ادامه این مراسم حکم شهردار توسط علی اکبر ارشدی رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در حضور حضار قرائت شد و توسط حمید رضا مشهدی عباسی نماینده مردم شهرستان دماوند و فیروزکوه رودهن تقدیم “مهرداد حنیفی” گردید.

مهردادحنیفی یکی از با سابقه ترین کارمندان شهرداری رودهن است که سابقه مسولیت بازرسی، امور اداری وسرپرستی شهرداری رودهن رادر چندین دوره در رزومه خود داراست.

شایان ذکر است؛ کهن شهر رودهن یکی از پرجمعیت ترین و بزرگترین شهرهای شمال و شرق استان تهران محسوب می شود که شهرداری آن در سال 1341 افتتاح شد وبا 51 سال سابقه مدیریت شهرداری(نیم قرن) تاکنون بیش از 20 شهردار به خود دیده است.

رودهن در 25 کیلومتری پایتخت قرار گرفته و در حدود 35 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا