مشکلات ناشی از سقوط بهمن گردنه مبارک‌آباد آبعلی در سال گذشته از بی‌برنامگی بود/ دپوی حدود ۳۰۰ تن نمک توسط شهرداری رودهن

شهردار رودهن گفت: مشکلات ناشی از سقوط بهمن گردنه مبارک‌آباد آبعلی در سال گذشته ناشی از بی‌برنامگی بود.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی کچویی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: سال گذشته ما شاهد برف و بوران شدیدی در شهرستان دماوند بودیم که خوشبختانه امسال با مدیریت خوب، برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تجربه سال قبل مدیریت بهتری صورت گرفت.
وی افزود: اگر آمادگی لازم در حوزه بحران وجود نداشته باشد و امکانات لازم مهیا نباشد قطعا غافلگیر خواهیم شد؛ به نظر می‌رسد مشکلات ناشی از سقوط بهمن در سال گذشته نیز به دلیل بی‌برنامگی بود.
شهردار رودهن به بیان اقدامات در طول هفته گذشته پرداخت و گفت: شهرداری رودهن در روزهای 18 و نوزدهم بهمن‌ماه سال جاری تعداد یک‌صد و 83 نفر در رودهن اسکان داده شدند؛ علاوه بر این هفت مدرسه با تعداد 49 اتاق با همکاری اداره آموزش‌وپرورش رودهن و یک مسجد و حسینیه آماده کمک‌رسانی در زمان بحران هستند.
کچویی ادامه داد: حدود ۳۰۰ تن دپوی نمک و 20 هزار لیتر گازوئیل نیز در شهرداری رودهن دپو شده است؛ همچنین تجهیزاتی که نیاز به تعمیر داشتنند نیز مورد تعمیر قرار گرفت، اما نکته مهم در این خصوص لزوم مدیریت و هماهنگی است؛ چرا که گاهی اوقات تجهیزات موجود است اما عدم هماهنگی ادارات موجب آشفتگی و تاخیر در کار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این متاسفانه ستاد بحران گاهی همه‌گیرو هماهنگ نیست؛ با توجه به زلزله اخیر که مانور واقعی بود، متوجه شدیم که عدم هماهنگی موجب ایجاد بحران می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا