مشهدی عباسی: مسؤولان در گفتمان خود با منطق عمل کنند

mashadi abasiنماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید خطاهای کوچک و بزرگ سبب اختلاف شده و باعث شود دشمنان و معاندان نظام اسلامی از آب گل آلود ماهی بگیرند.
به گزارش تارود، حمید رضا مشهدی عباسی در گفت وگو با دیمه نیوز، با اشاره به سخنان شب گذشته ریاست محترم جمهوری اظهارکرد: با توجه به شرایط کنونی داخلی و بین المللی کشور نیاز مبرم به وحدت داریم.
وی گفت: نباید خطاهای کوچک و بزرگ سبب اختلاف شده و باعث شود دشمنان و معاندان نظام اسلامی از آب گل آلود ماهی بگیرند.
نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مملکت نیازمند آرامش است، افزود: باید کارگزاران و مسؤولان نظام در گفتمان خود با دقت و منطق عمل کنند تا خدای ناکرده جوسازی نشده و خدشه ای به حیثیت نظام وارد نشود.

* با برنامه ریزی و نقد منصفانه از نظام اسلامی صیانت کنیم
مشهدی عباسی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه و مسؤولان باید با برنامه ریزی، نقد منصفانه، تشویق و سایر ابزارها تلاش خود را در جهت صیانت از جمهوری اسلامی بکار بندند که تقویت نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: امروز اساسی ترین نیاز جامعه تامین معیشت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم است تا آلام قشر عظیمی از جامعه که به سختی زندگی می کنند کاهش یابد.
نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این شرایط ایجاد چالش هایی که منجر به نگرانی در جامعه شود، صلاح نیست و باید گفتمان تعاملی در راستای رشد و توسعه کشور به منظور افزایش رفاه و آسایش مردم افزایش یابد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا