انتصاب مسعود زارع به سمت بازرسی شهرداری رودهن

bazrasi (2)طی حکمی از سوی مدیر کل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران  مسعود زارع به عنوان سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری رودهن منصوب شد.

به گزارش تارود، مراسم تودیع و معارفه بازرسی شهرداری رودهن با حضور مهندس سیف مدیر کل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران و هیئت همراه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار رودهن و دیگر مسئولین شهرداری برگزار شد.

در این مراسم مهرداد حنیفی شهردار رودهن  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خوشامدگویی به آقای سیف و هیئت همراه، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین حاضر در مراسم گفت: مسئول بازرسی بازوی توانمند برای شهردار و مدیر مجموعه است که با عهده دار بودن مسئولیت رسیدگی به شکایات و نظارت بر کلیه واحدها می تواند موجب تسریع در روند انجام امور گردد.

در ادامه مهندس سیف مدیر کل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و معرفی مسعود زارع به عنوان سرپرست واحد بازرسی به حضور شورای اسلامی شهر و شهردار تبریک نمود و افزود: انشاا.. بتوانیم شاهد رضایتمندی آحاد مردم شریف رودهن باشیم.

وی افزود: بحث ساخت و سازهای غیر مجاز بنا به دلایل مختلف بیش از حد معمول خودنمایی می نماید و با همکاری همه پرسنل شهرداری به دنبال ساماندهی درآمدهای پایدار باشیم و در پایان از زحمات مهرداد حنیفی بازرس پیشین شهرداری تقدیر به عمل آمد و نیز مسعود زارع به عنوان بازرس جدید معارفه شد.

سرپرست بازرسی استانداری تهران اعلام نمود: از حسن اعتماد همکاران تشکر به عمل می آید و به امید اینکه بتوانیم اهداف مثبت مربوط به شهرداری با همکاری همکاران به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا