سد بزرگ کمبود امکانات بر سر راه ورزش رودهن

mohamad reza asgariمسابقات ووشو (ساندا) جام وحدت به میزبانی رودهن برگزار شد، اما کمبود امکانات ورزشی در رودهن خود را بیش از پیش نشان داد.

به گزارش تارود، رئیس اداره و ورزش جوانان رودهن گفت: به همت هیات ووشو رودهن یک دوره مسابقات با حضور شهرستان های شرق استان برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات که در بخش ساندای برگزار شد 50 نفر از ورزشکاران شهرهای پردیس، بومهن، دماوند، فیروزکوه و رودهن برگزار گردید.
علیرضا عسگری ضمن تشکر از هیات ووشو اظهار امیدواری کرد با همت همه ورزشکاران و حمایت مسوولان شاهد برگزاری بیشتر این مسابقات باشیم.
این مسوول از افتتاح سالن بسکتبال هم خبر داد و گفت: متاسفانه در رودهن سالن استاندارد نداشتیم و با حمایت مسوولان یک سالن بسکتبال در مجتمع ورزشی امام علی (ع) به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در همین راستا چند بازی نمایشی را در روز افتتاح مسابقات برگزار گردید.
عسگری دلیل اینکه چرا سالن مجزا بسکتبال و چند رشته دیگر در رودهن وجود ندارد تصریح نمود: در رودهن چهار سالن ورزشی وجود دارد که یکی از آنها در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد.
وی در ادامه گفت: یک سالن مخصوص آقایان و سالن دیگری مخصوص بانوان است و سالن کشتی هم مجزا است که در اختیار دیگران رشته ها مخصوصا رزمی هم قرار می گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل کمبود مکان قادر نیستیم سالن های مجزا داشته باشیم ولی امیدواریم بتوانیم با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی سالن های مجزا برای تمامی رشته ها مخصوصا والیبال و بسکتبال که در رودهن طرفداران خاص خود را دارد را راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا