مسئولین اجازه کم رنگ شدن نقش مردم در نظام را ندهند

774166رییس اداره تبلیغات اسلامی دماوند گفت: مسولین نباید اجازه دهند که نقش مردم کم اثر شود چراکه هویت نظام وابسته به نقش و حضور پرشور مردم در همه صحنه ها است.

به گزارش تارود، حجت الاسلام فریدون کریمائی اظهار داشت: حضور مردم در مراسم دهه فجر بسیار مهم و موثر است زیرا انقلاب و حفظ نظام و پایبندی به آرمانهای امام در گرو حضور مردم بوده و حضور مردم موجب تقویت نظام و مهر تائیدی بر مردمی بودن نظام خواهد شد .
رییس اداره تبلیغات اسلامی دماوند ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و روزهای شور و حماسه بر نقش مردم در پیروزی انقلاب تاکید کرد و افزود: حضور مردم موجب دلگرمی مسولین و موجه شدن نظام در چشم جهانیان است و مسولین نباید اجازه دهند که نقش مردم کم اثر شود چراکه هویت نظام وابسته به نقش و حضور پرشور مردم در همه صحنه ها است.
این مسئول فرهنگی یادآور شد: چشم تمام جهان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است و در شرایط فعلی منطقه و با توجه به بیداری اسلامی که بی شک تاثیر یافته از نظام و انقلاب اسلامی ایران است، حضور مردم در مراسم دهه فجر، بی شک می تواند بر این بیداری و تحولات منطقه و بین الملل نقش بسزایی داشته باشد.
وی تأکید کرد: کشور های دنیا روی کشوری که مردم پشتیبان آن هستند، حساب دیگری باز خواهد کرد و حضور مردم دید دنیا را نسبت به نظام ما تغییر خواهد داد و باعث خواهد شد همگان در برابر این ملت عظیم سر تعظیم فرود آورند.
این مسئول در پایان ضمن دعوت از مردم و همه اقشار مخصوصا جوانان با بیان اینکه مراسم های این دهه باید مردمی و توسط تشکل های مردمی مدیریت شود، عنوان داشت: مردم باید بطورکامل در اجرای مراسم دهه فجر دخیل باشند و اجرای آن فقط بر عهده مسئولین نباشد.
منبع:مهر
انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا