مزار شهدای رودهن عطر افشانی و غبار روبی شد

به مناسبت دهه مبارک فجر مزار شهدای شهر رودهن، شهر آبعلی و شهرک های سادات محله و کریتون توسط مسئولان  و خانواده های شهدا عطر افشانی و غبار روبی شد.

roudehen mazar (3)

به گزارش تارود، رضا طاهرخانی بخشدار رودهن در مراسم غبار روبی مزار شهدای شهر رودهن و در بین جمع کثیری از مردم و مسئولان گفت: شهدای ما می خواستند با خون خود جریان حاکمیت را تغییر دهند و توانستند و این موضوع هنوز درجریان است که همان جهاد اسلامی است.

وی گفت: فرهنگ شهادت تنها عنصری است که ما را به پیغمبر، خداوند، انقلاب و نسلهای آینده وصل می کند.

طاهرخانی افزود: خون شهدا حرف اول و آخر را می زند و این بهترین سرمایه برای کارهاست وما باید با تکیه بر این سرمایه و آثار وجودی آنها، جهاد اسلامی که آنان به پا کردند را ادامه دهیم.

roudehen mazar (6)

بخشدار رودهن اظهار داشت: شهدا محدود به زمان و یا مکان خاصی نیستند پس نمی توان گفت با گذشت زمان روزهای دفاع مقدس و دوره عملیات والفجر، کربلای5، بیت المقدس و… شهید و شهادت پایان یافته است.

وی گفت: یکی از برنامه های اصلی مسئولان بخش رودهن بازدید و سرکشی از خانواده معزز و معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و خواهد بود چرا که این عزیزان چشم و چراغ بخش رودهن محسوب می شوند.

roudehen mazar (7)

وی در پایان گفت: بخش رودهن و مردمان ولایی، انقلابی و مومن آن، همیشه و همه حال در تمامی صحنه های مبارزه حق برعلیه باطل حضور داشتند و باید به وجود چنین مردمانی که بیش از 500 شهید جانباز و ایثارگر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است افتخار کرد.

شایان ذکر است؛ بخش رودهن در حدود 120 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا